Σε μια άνετη βόλτα εξελίχθηκε ο χθεσινός αγώνας για το δύο φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν, που είδε το αήττητο μονοθέσιο του να κερδίζει την pole position, τον αγώνα Sprint του Σαββάτου και το κυριακάτικο γκραν πρι στην Αυστρία. Ο Ολλανδός τέθηκε επικεφαλής από την εκκίνηση του αγώνα και οδήγησε για 71 γύρους χωρίς να καταφέρει κανένας να τον απειλήσει. Ξεχωριστή η παρουσία της Ferrari που φανέρωσε στο χθεσινό γκραν πρι ένα πιο δυναμικό πρόσωπο με τον Λεκλέρ να πιέζει στην αρχή του αγώνα τον Φερστάπεν, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να τεθεί πρωταγωνιστής.
O Φερστάπεν τερμάτισε στο πρώτο σκαλί του βάθρου με διαφορά 20 και πλέον δευτερολέπτων από τον Σαρλ Λεκλέρ, που τερμάτισε στη δεύτερη θέση και τον ομόσταβλο του Ολλανδού να πανηγυρίζει την τρίτη θέση. Στην τέταρτη θέση ο Κάρλος Σάινθ «πάρκαρε» το μονοθέσιο της Ferrari. O έμπειρος Αλόνσο μπήκε στην βαθμολογούμενη εξάδα – με την έκτη θέση – ενώ ο επτά φορές παγκόσμιος αρκέστηκε στην έβδομη.
Μετά τον αγώνα ο Φερστάπεν δήλωσε: «Το πιο σημαντικό για εμένα ήταν να παραμείνω στην πρώτη θέση από τον πρώτο γύρο, όντως για εμάς ήταν μια υπέροχη ημέρα! Οδηγώ ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, και χαίρομαι τους οπαδούς που συγκεντρώνονται για τη Red Bull για να μας υποστηρίξουν.»
Μετά το γκραν πρι στην Αυστρία ο Φερστάπεν συνεχίζει να έχει την πρωτοπορία στη βαθμολογία με 229 βαθμούς και τον ομόσταβλο του τον Πέρες να ακολουθεί με 148 βαθμούς.
Σημαντική είδηση ότι η πίστα της Αυστρίας θα παραμείνει στο καλεντάρι έως το 2030, οπότε η Red Bull θα συνεχίσει να έχει το σπίτι της. Η σαρωτική αγωνιστική εικόνα της Red Bull και οι δυναμικές επιδόσεις των μονοθεσίων της φαίνεται ότι δεν μπορούν να αντιγραφούν, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι αντίπαλοι της. Οι αγωνιστικοί διευθυντές της Mercedes και Aston Martin αναφέρουν ότι το αγωνιστικό προβάδισμα της Red Bull και οι διαφορές στα δευτερόλεπτα που έχουν με τα μονοθέσια των πρωταθλητών δεν οφείλετε μόνο στις σχεδιαστικές αλλαγές. Αλλά, όπως τονίζουν το μυστικό της επιτυχίας της RB19 βρίσκεται στο αρχικό αεροδυναμικό της κόνσεπτ, που χάρη σε αυτό επιτυγχάνεται χαμηλή αντίσταση και την υψηλή άντωση, που συνέλαβαν οι αεροδυναμιστές της της ομάδας και οδήγησαν την ομάδα στην κορυφή.
Επίσης, μέσα στο Σαββατοκύριακο ο Σαρλ Λεκλέρ αποκάλυψε ότι ήδη έχει ξεκινήσει συζητήσεις με τη Ferrari, μιας και το συμβόλαιο του Μονεγάσκο λήγει στα τέλη του 2024: «Η Ferrari ήταν η ομάδα που με βοήθησε να φτάσω εδώ που είμαι. Ποτέ δεν έκρυψα την χαρά μου που είμαι στη Ferrari.»
Ο θίασος της Formula1 συνεχίζει χωρίς ανάσα μιας και την επόμενη Κυριακή θα μεταβεί σε μια θρυλική πίστα, αυτή του Σίλβερστον, με τον Χάμιλτον – που θα τρέξει στην πατρίδα του – να επιθυμεί να κερδίσει μια θέση στο βάθρο. Η ιστορική πίστα ανέκαθεν επεφύλασσε εκπλήξεις, μιας και η δομή του βρετανικού αυτοκινητοδρομίου διευκολύνει τα προσπεράσματα σε πολλά σημεία, δίνοντας αφορμή για μεγάλες μάχες ανάμεσα στους πιλότους.