Για την Αττική Οδό, που αποτελεί διαχρονικά σημείο αναφοράς για τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους της χώρας, η εξέλιξη είναι βασική προϋπόθεση για να προχωρήσει μπροστά σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς. Με στόχο πάντα να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες των χιλιάδων οδηγών που την επιλέγουν ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.
Όλα αυτά τα χρόνια, η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από το έργο, έχουν χτίσει γέφυρα επικοινωνίας με τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου, με τη βεβαιότητα ότι κάθε γνώμη δίνει αξία στη σύνθετη υπόθεση της εξυπηρέτησης αλλά και στη βελτίωση της υποδομής. Τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τις έρευνες ικανοποίησης που διεξάγονται σε ετήσια βάση δεν αφήνουν περιθώρια εφησυχασμού, αλλά επιβάλλουν ακόμα μεγαλύτερη εγρήγορση και λειτουργούν ως καθοριστικός παράγοντας για τα επόμενα βήματα.
Πάνω από 9 στους 10 οδηγούς νιώθουν ασφάλεια στην Αττική Οδό
Στην πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησαν οι εταιρείες Invision και Metron Analysis, πάνω από 9 στους 10 οδηγούς νιώθουν πολύ/αρκετά ασφαλείς όταν κινούνται στην Αττική Οδό. Στο ίδιο πλαίσιο, οι χρήστες βαθμολογούν τη συνολική εικόνα που έχουν για τον αυτοκινητόδρομο με μέση τιμή 9/10.
Επίσης, σε ποσοστά που κυμαίνονται από 94,6% έως 99,4% οι ερωτηθέντες δηλώνουν πολύ/αρκετά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση των υπαλλήλων στην Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών, στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών και στους Σταθμούς Διοδίων, ενώ αντίστοιχα πάνω από 8 στους 10 εμφανίζονται πολύ/αρκετά ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση των ομάδων περιπολίας.