Σε σκληρό πόκερ εξελίσσεται η διαπραγμάτευση του Χάμιλτον με την ομάδα του, μιας και μετά το συμβόλαιο μαμούθ που θέλει να κλειδώσει ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής ( ζητάει 250 εκατομμύρια ευρώ για κλειδωμένο συμβόλαιο 10 ετών), η γερμανική Mercedes τηρεί σιγή ισχύος για το αν πρέπει να συνεχίσει με τον 38χρονο πιλότο ή να βρει αντικαταστάτη έως τα τέλη του 2023. Σαφώς, οι συνθήκες όπως έχουν διαμορφωθεί για τον βρετανό πιλότο είναι σύνθετες: Από τη μια ο Χάμιλτον βλέπει τις ελπίδες του για την κατάκτηση του όγδοου τίτλου της καριέρας του να εξανεμίζονται και από την άλλη θέλει να τινάξει την μπάνκα στον αέρα με το αστρονομικό ποσό για να συνεχίσει να τρέχει – και μετά τη λήξη της καριέρας του να να προσφέρει τις υπηρεσίες του ως πρεσβευτής της ομάδας.
Προς το παρόν η Mercedes φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο επαναδιαπραγμάτευσης των συμφωνημένων απολαβών του Βρετανού.
Σε λίγες ημέρες είναι πολύ πιθανόν η γερμανική ομάδα να ζητήσει μείωση των οικονομικών απολαβών του Χάμιλτον. Ίσως αυτό να συμβεί το ερχόμενο τριήμερο στην έδρα του βρετανού και στο τοπικό γκραν πρι Βρετανίας, όπου στην πίστα του Σίλβερστόουν να παίζεται στην κυριολεξία το μέλλον του πολύπρωταθλητή. Στο περσινό γκραν πρι Βρετανίας νικητής αναδείχθηκε ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ ενώ ο Χάμιλτον τερμάτισε στην τρίτη θέση, με το κοινό να τον αποθεώνει. H διαδρομή έχει υποστεί αρκετές αλλαγές ανά τα χρόνια και στη σημερινή της μορφή έχει μήκος 5.89 χιλιόμετρα, ενώ την Κυριακή οι οδηγοί θα πραγματοποιήσουν συνολικά 52 γύρους.
Γκρινιάζει για το μονοθέσιο του
Ο Λιούις Χάμιλτον συνεχίζει να γκρινιάζει για την κακή εμφάνιση της ομάδας του, επιρρίπτονταν ευθύνες στο μονοθέσιο του, που αντί να στρίβει, γλιστράει! Όπως ο ίδιος ανέφερε το στήσιμο του αγωνιστικού του δεν τον βοηθάει ώστε να πλησιάσει τα μονοθέσια της Red Bull, με την απογοήτευση του να είναι εμφανής. Ο ίδιος αναφέρει ότι στο αυστριακό γκραν πρι το μονοθέσιο του ήταν πολύ κακό στην πίστα, και προέβη σε μερικές αλλαγές ώστε να βρει την κατάλληλη ισορροπία που εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε ότι δεν τον βοήθησαν. Όπως τονίζει «σε μερικές στροφές δεν έστριβα, αλλά γλιστρούσα!» Ο ίδιος συνεχίζει να παραπονιέται για την μέτρια συνολική απόδοση της Mercedes: «Δεν περίμενα να είμαστε τόσο αργοί. Δεν έχω κάποια απάντηση για την κακή μας εμφάνιση».
Και όλα αυτά τη στιγμή που τηρείται σιγή ισχύος, για το νέο συμβόλαιο του το οποίο θα πρέπει να κλείσει το ταχύτερο, μιας και λήγει στα τέλη της σεζόν. Να σημειωθεί, ότι, ο Χάμιλτον ζήτησε από τη Mercedes να κλείσει για άλλα 10 χρόνια, με το ποσό των 240 εκατομμυρίων ευρώ. Προς το παρόν φημολογείται, ότι η ομάδα του θεωρεί υπερβολικές τις απαιτήσεις του επτά φορές Παγκόσμιου πρωταθλητή, που θα πρέπει να βάλει νερό στο κρασί του, εκτός και αν γλυκοκοιτάζει ήδη άλλες ομάδες.