Το Citroen C5 Aircross δεν χρειάζεται συστάσεις. Έχει ήδη το δικό κοινό, μιας και μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας κατατάσσεται επάξια στον πολυτάλαντο οικογενειάρχη που μπορεί να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο του. Η ανανέωση του ήταν επιβεβλημένη για το γαλλικό SUV που συνεχίζει να διακρίνεται για την άνεση του, και αρκετά τεχνολογικά καλούδια που ανεβάζουν τον πήχη στο συγκεκριμένο μοντέλο. Ο άνεμος ανανέωση άγγιξε ελαφρά την εμπρός τμήμα του, με έναν επιδερμικό επανασχεδιασμό της μάσκας, και νέους προφυλακτήρες ενώ προστέθηκαν τα LED φώτα ημέρας.
Και αν στο μενού το εσωτερικό του είναι το μεγάλο θετικό στοιχείο, το C5 Airocross απλά έχει όλες τις διαστάσεις του σε υπερθετικό βαθμό ώστε να ικανοποιεί όλους τους επιβάτες. Όσο για τους πίσω επιβάτες, με τρία ξεχωριστά καθίσματα, συρόμενα και ανακλινόμενα, νιώθουν πολύ πιο ζεστά ως φιλοξενούμενοι, από ότι σε καθίσματα με διάταξη δύο θέσεων.
Αλλά και το πορτμπαγκάζ αντίστοιχα ξεκινά από 580 και φθάνει τα 720 λίτρα διαθέσιμου χώρου, με το δάπεδο να τοποθετείται ακόμη χαμηλότερα στην περίπτωση που δεν υπάρχει ρεζέρβα στο όχημα.
Ο οδηγός μπορεί να ενημερώνεται και να χειρίζεται όλες τις λειτουργίες χάρη στην ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών του πίνακα οργάνων, και αυτή του infotainment (συστήματος πολυμέσων) με αφή μεγέθους 12 ιντσών.
Στο δρόμο η άνεση των Γάλλων ακούει στο όνομα Advanced Comfort Control που ξεκινά από τα αναπαυτικά καθίσματα έως και την φιλοσοφία των αναρτήσεων, με την τεχνολογία αμορτισέρ με υδραυλικά στοπ που παντρεύονται με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και παρέχουν την πολλαπλές ιδιότητες κίνησης – εντός και εκτός δρόμου – χωρίς να χρειάζεται να τσαλακωθεί ο οδηγός.
Σύμμαχος στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του και ο νέος 1.200άρης Puretech απόδοσης 130 ίππων που παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις παρά το βαρύ αμάξωμα: 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δευτερόλεπτα ενώ σε κάθε περίπτωση το σύνολο είναι ευέλικτο και οικονομικό. Και πως αν μην φροντίζει την οικονομία όταν ο οδηγός έχει σύμμαχο το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ, που φροντίζει να κρατάει την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα. Σε μια διαδρομή άνω των 1.000 χλμ η μέση κατανάλωση μας κινήθηκε στα 7 – 7,5 λίτρα/100χλμ!
Στο δια ταύτα, το νέο μοντέλο παραμένει ανταγωνιστικό στην κατηγορία του με ατού την άνεση και τον εξοπλισμό του, που προσφέρει με το παραπάνω τα στοιχεία που απαιτεί ο ανταγωνισμός.