Στα προάστεια της Βουδαπέστης μεταφέρεται ο θίασος των 20 πιλότων που θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό, στον προτελευταία αγώνα πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα τους. Ο περσινός νικητής ο Μαξ Φερστάπεν θα προσπαθήσει να κατακτήσει εκ νέου το πρώτο σκαλί του βάθρου, εκτός και αν του κάνουν τη ζωή δύσκολη οι αναβαθμισμένες McLaren, που στον τελευταίο γκραν πρι της Βρετανίας έδειξαν σημάδια προόδου.
Το Ουγγαρόρινγκ που είναι γνωστό και ως Μονακό χωρίς μπαριέρες μοιάζει με την πίστα στο πριγκιπάτο, αφού αποτελείται από κλειστές στροφές που κάνουν τα προσπεράσματα πολύ δύσκολα!
Οι πιλότοι της Formula1 παρομοιάζουν τη συγκεκριμένη πίστα με πίστα καρτ.
Εχθρός όλων η ζέστη, που αυτή την περίοδο κάνει την πίστα να μοιάζει με καμίνι – σε ορισμένα σημεία έχει δείξει ότι η θερμοκρασία στην άσφαλτο αγγίζει τους 60 βαθμούς Κελσίου. Κάτι που θα επηρεάσει την αντοχή των μονοθέσιων, όσο και αυτή των ελαστικών. Επίσης στο ουγγρικό γκραν πρι θα δούμε για πρώτη φορά το σύστημα με την αναγκαστική χρήση της σκληρής γόμας , οπότε οι εκπλήξεις στην σειρά εκκίνησης ίσως να είναι αρκετές. Η πιστα αποτελείται από 14 στροφές, έχει μήκος 4,3 χιλιόμετρα ενώ οι οδηγοί θα διανύσουν συνολικά 300 χιλιόμετρα, μέσα σε 70 γύρους.