Οι 20 οδηγοί θα προσπαθήσουν, ο καθένας για το δικό του λόγο, να αλιεύσει όσους βαθμούς περισσότερους μπορούν, μιας και το πρωτάθλημα βρίσκεται στα μισά της διαδρομής –απομένουν άλλοι 11 γύροι! Με τον Φερστάπεν να μην τον κλονίζει τίποτα, στην αυριανή πίστα θα προσπαθήσει να δώσει τη δική του παράσταση, να κλέψει την πρωτιά και να δημιουργήσει ακόμη μια χαοτική διαφορά από τους υπόλοιπους οδηγούς.
Είναι μια απαιτητική πίστα, όπου θερμοκρασία οδοστρώματος μπορεί να φθάσει τους 60 βαθμούς Κελσίου. Δεν αποκλείεται ωστόσο να βρέξει, όπως έχει συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν, και να φέρει τα πάνω – κάτω στην κατάταξη των οδηγών.
H ουγγρική πίστα έκανε το ντεμπούτο της στη Formula 1 το 1986 και στη σημερινή της μορφή έχει μήκος 4.38 μέτρα. Την Κυριακή θα δούμε στο γκραν πρι 70 γύρους συνολικά, ενώ το ρεκόρ πίστας κατέχει ο Λιούις Χάμιλτον από το 2020 με το 1:16,627. Η συγκεκριμένη πίστα στο Ουγγαρόρινγκ είναι μία διαδρομή με το προσωνύμιο «Μονακό χωρίς μπαριέρες». Τον περσινό αγώνα τον κέρδισε ο Ολλανδός πρωταθλητής που με μια κίνηση ματ, κατάφερε να ανέβει από τη 10η θέση στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Αύριο η Ουγγαρία θα φιλοξενήσει τον 12ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος στη Formula1. Οι 20 οδηγοί θα προσπαθήσουν, ο καθένας για το δικό του λόγο, να αλιεύσει όσους βαθμούς περισσότερους μπορούν, μιας και το πρωτάθλημα βρίσκεται στα μισά της διαδρομής –απομένουν άλλοι 11 γύροι! Με τον Φερστάπεν να μην τον κλονίζει τίποτα, στην αυριανή πίστα θα προσπαθήσει να δώσει τη δική του παράσταση, να κλέψει την πρωτιά και να δημιουργήσει ακόμη μια χαοτική διαφορά από τους υπόλοιπους οδηγούς.
Είναι μια απαιτητική πίστα, όπου θερμοκρασία οδοστρώματος μπορεί να φθάσει τους 60 βαθμούς Κελσίου. Δεν αποκλείεται ωστόσο να βρέξει, όπως έχει συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν, και να φέρει τα πάνω – κάτω στην κατάταξη των οδηγών.
H ουγγρική πίστα έκανε το ντεμπούτο της στη Formula 1 το 1986 και στη σημερινή της μορφή έχει μήκος 4.38 μέτρα. Την Κυριακή θα δούμε στο γκραν πρι 70 γύρους συνολικά, ενώ το ρεκόρ πίστας κατέχει ο Λιούις Χάμιλτον από το 2020 με το 1:16,627. Η συγκεκριμένη πίστα στο Ουγγαρόρινγκ είναι μία διαδρομή με το προσωνύμιο «Μονακό χωρίς μπαριέρες». Τον περσινό αγώνα τον κέρδισε ο Ολλανδός πρωταθλητής που με μια κίνηση ματ, κατάφερε να ανέβει από τη 10η θέση στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Που είναι το συμβόλαιο οέο;
Ισως είναι από τις ελάχιστες περιόδους της Formula1 που οι οδηγοί είναι στο «αέρα» χωρίς να έχουν κλειδωμένα συμβόλαια. Μετά από 11 αγώνες – και στα τέλη του 2023 ο Χάμιλτον (αν δεν κλείσει με τη Mercedes σύντομα ) θα είναι χωρίς ομάδα, κάτι που φαντάζει απίστευτο, αφού το γερμανικό στρατηγείο επιθυμεί να κλείσει με τον βρετανό πιλότο για μερικά ακόμη χρόνια. Σαφώς, τα 250 εκατομμύρια ευρώ που ζητάει μάλλον δεν βρίσκονται στον κουμπαρά της Mercedes, οπότε στο επόμενο ραντεβού της με τον Χάμιλτον θα έχει μαζί της και ένα μεγάλο «ψαλίδι» σε μια προσπάθεια να «κόψει» τις «παράλογες», κατά την ομάδα του, οικονομικές απαιτήσεις του επτά φορές Παγκόσμιου πρωταθλητή. Σε αναβρασμό βρίσκεται και η Ferrari η οποία διαψεύδει τα βρετανικά δημοσιεύματα που θέλουν την κόκκινη ομάδα να διαπραγματεύεται με ένα νέο δίδυμο, του Λάντο Νόρις και Άλεξ Άλμπον, χωρίς να υπολογίζει για το μέλλον τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ , μετά το 2024. Πάντως, η Ferrari διέψευσε κάθε παραπλανητικό δημοσίευμα τονίζοντας ότι η μόνη της επιθυμία είναι να ανανεώσει με το σημερινό της δίδυμο.
Η ομάδα του Μαρανέλο, σκοπεύει να ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ για την ανανέωση των συμβολαίων τους μετά το γκραν πρι της Ιταλίας από το ερχόμενο φθινόπωρο.
ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ: Επιστροφή στα παλιά λημέρια
Ο πιο χαμογελαστός πιλότος της Formula1 o Ντανιέλ Ρικιάρντο επιστρέφει, μεσούσης του πρωταθλήματος, στην παλιά του ομάδα, τη Scuderia AlphaTauri, γνωστή και ως Scuderia Toro Rosso.
Ο ίδιος είπε ότι θέλει να αποδώσει ως θρύλος! «Περιμένουν από εμένα αποτελέσματα και καλές εμφανίσεις. Νομίζω πως αν δεν μπω στο αυτοκίνητο, θα είναι δύσκολο να ορίσω ποια θα είναι αυτά.» ανέφερε ο Αυστραλός πιλότος, που αντικατέστησε με μια αιφνιδιαστική κίνηση τον Νικ Ντε Βρις – που μάλλον οι χαμηλές επιδόσεις του, τον οδήγησαν στην ανεργία!Ο πρώτος αγώνας του θα είναι στο αυριανό γκραν πρι της Ουγγαρίας και θα πλαισιώσει τον έτερο πιλότο της Alpha Tauri, Γιούκι Τσουνόντα.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον αναμένεται να γίνει το πρωτάθλημα της Formula1, μετά το 2026, όπου θα λάβουν μέρος από μια έως δύο νέες ομάδες. Όπως η Audi, που αναμένεται να τα δώσει όλα για όλα. Ηδη αποφάσισε να βάλει τέλος το 2024 σε κάθε άλλο της αγωνιστικό πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένου εκείνου στο Ράλι Ντακάρ, ώστε να αφιερωθεί στην προετοιμασία της ομάδας της στη Formula1. Τον επόμενο Σαββατοκύριακο ο θίασος μεταφέρεται για τον τελευταίο γύρο πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα των οδηγών στο Βέλγιο.