Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε αναφερθεί στην επιστροφή του Renault5. Και όπως φαίνεται από εδώ και στο εξής, το μοντελάκι που είχε δημιουργήσει το δικό του μύθο, τη δεκαετία του 70 και 80 θα μας απασχολεί συνεχώς έως ότου βγει στην παραγωγή. Το γαλλικό μοντελάκι δείχνει να επιστρέφει με στόχο να ενισχύσει την ηλεκτρική παλέτα της φίρμας χωρίς εκπτώσεις αλλά με πολλές παραπομπές στο ένδοξο σχεδιαστικό του παρελθόν.
Η Renault φαίνεται ότι έχει το μαγικό ραβδί στα χέρια της, ότι συνέβη και με την ιταλική FIAT και την επαναφορά του 500 – που σάρωσε στο διάβα του και διέπρεψε σε εμπορικό επίπεδο. Σήμερα, η Renault δείχνει να μην παρρεκλίνει από τον αρχικό της στόχο που είναι το λανσάρισμα του το 2024. Θα πατάει σε νέα πλατφόρμα, την CMF-B EV η οποία μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία με την κλασική CMF-B, η οποία μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στο Clio. Οι μέχρι σήμερα, πληροφορίες αναφέρουν ότι το γαλλικό εργοστάσιο επιθυμεί να λανσάρει ένα προσιτό μοντέλο με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος κτήσης, που θα ξεκινήσει και από το χαμηλό κόστςο παραγωγής κατά 30%. Σε αυτό θα συμβάλλουν και οι μπαταρίες του που θα είναι μικρότερες και ελαφρύτερες.Σε κάθε περίπτωση η γαλλική φίρμα επιθυμεί να προσφέρει ένα φθηνότερο ηλεκτρικό σε σχέση με το Zoe, με στόχο να κοστίζει κάτω από το φάσμα των 25.000 ευρώ.