Τα μονοθέσια είναι σαν τα κοστούμια. Αν δεν σου κάτσει από την αρχή, το κούμπωμα ή η φόδρα, τότε κάθε φορά που θα το φοράς θα γκρινιάζεις με το παραμικρό. Κάτι τέτοιο φαίνεται ότι βασανίζει και τον Λιούις Χάμιλτον (που η αλήθεια είναι ότι ο ίδιος είναι συνώνυμο της μόδας και του προχωρημένου ντυσίματος ), που , εδώ και πολύ καιρό, κάνει έκδηλη τη δυσαρέσκεια του για τις ατέλειες στο μονοθέσιο του. Λίγο η χαμηλή απόδοση του, λίγο η μουρμούρα για το πάτωμα τις υπερβολικές ταλαντώσεις, παραπάνω από αυτές που αντέχει ο ίδιος δίνουν τροφή στον επτά φορές Παγκόσμιο να …κλαίγεται για την ήττα του. Ίσως, να είναι και ένας δικός του τρόπος να τους «πει» ότι κουράστηκε εδώ και 10 και πλέον χρόνια να βλέπει τα ίδια …μούτρα στη Mercedes και ανοίγει δίαυλο επικοινωνίας με άλλες ομάδες.
Δεν αποκλείεται – παρόλο που ο ίδιος λέει ότι νιώθει σαν παιδί – τα 38 του χρόνια να αποτελούν τροχοπέδη στην ενδεχόμενη ανανέωση του συμβολαίου του, που παραμένει σε εκκρεμότητα. Τελευταίο δείγμα γραφής της γκρίνιας του, από το τελευταίο γκραν πρι: «Ειλικρινά δεν είχα καθόλου ρυθμό, δεν απόλαυσα κανένα γύρο ( στο ουγγρικό γκραν πρι)… μου φταίνε τα ελαστικά που σπινάρουν» ανέφερε ο βρετανός, παραπονούμενος ότι το μονοθέσιο του, δεν του κάνει τα χατίρια, πετώντας για άλλη μια φορά το μπαλάκι στην ομάδα.
Παράπονα με την στρατηγική της ομάδας του συνεχίζει να έχει και ο Σαρλ Λεκλέρ, που στον τελευταίο αγώνα γκρίνιαζε για την κακή ενδοεπικοινωνία, που είχε με τους μηχανικούς. Αποτέλεσμα αυτού να του στερήσει για άλλη μια φορά, μια καλή θέση στο βάθρο.
Αμφότερες Ferrari και Mercedes παραδέχονται την υπεροχή της Red Bull, που θα πάει διακοπές έχοντας κλειδώσει από το καλοκαίρι το πρωτάθλημα κατασκευαστών, εξαιτίας της μεγάλης βαθμολογικής διαφοράς που δεν δίνει καμία ελπίδα για ανατροπές.
Ότι παραδέχεται και ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Tότο Βολφ, που τόνισε ότι πλέον η Red Bull είναι άπιαστη και ότι μέσα στην πίστα βλέπεις το μονοθέσιο του Φερστάπεν και πίσω ένα «σωρό» από αγωνιστικά της Formula2! Ο επικεφαλής της Mercedes δείχνει απογοητευμένος από το γεγονός ότι η Ολλανδική ομάδα «πετάει» και απλά οι υπόλοιποι ακολουθούν κάπου στο βάθος.
Και όλα αυτά τη στιγμή που το επόμενο ραντεβού οδηγών και ομάδων με τους φίλους του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ είναι προγραμματισμένο για σήμερα στο Βέλγιο. Ακολουθεί η καθιερωμένη καλοκαιρινή διακοπή (που συνήθως λιάζονται οι πιλότοι και οι ομάδες καίγονται, στο να καταστρώνουν τα επόμενα στρατηγικά του σχέδια με γνώμονα τους υπόλοιπους αγώνες ) , πριν την επιστροφή στη δράση στα τέλη Αυγούστου με το απαιτητικό γκραν πρι Ολλανδίας.
Στην σημερινή πίστα στο Βέλγιο, το αυτοκινητοδρόμιο έχει δεχθεί μερικές αλλαγές από πέρσι: oι αλλαγές αφορούν τη διαδρομή, με νέα άσφαλτο σε πέντε στροφές και νέες αμμοπαγίδες, οπότε έχουν αλλάξει και τα όρια της πίστας.
Είναι άξια αναφοράς η ιστορία της συγκεκριμένης πίστας, η οποία σχεδιάστηκε το 1921 και τότε είχε μήκος 14 χιλιόμετρων. Το 1979 η διαδρομή μειώθηκε στο μισό – στα επτά χιλιόμετρα – μήκος που διατηρεί και σήμερα. Παρόλα αυτά, το Σπα είναι η μεγαλύτερη πίστα στο καλεντάρι στην Formula1 και μια από τις πιο αγαπημένες των οδηγών. Οι πιλότοι θα διανύσουν αύριο 44 γύρους και συνολικά 308 χιλιόμετρα! Πέρσι, στο Σπα το βάθρο των νικητών κατελήφθη από τους συνήθεις ύποπτους, τους δύο πιλότους της Red Bull που έκαναν το 1-2, παρόλο που εκκίνησαν από τη 10η και 14η θέση. Και εις τα ανώτερα…