Η Dacia συνεχίζει να σημειώνει μια εντυπωσιακή πορεία, με μοντέλα που κερδίζουν τις εντυπώσεις αλλά και τις πρώτες θέσεις στις πωλήσεις. Και όλα αυτά παρά τα προβλήματα και τις προκλήσεις όπως η πανδημία του Covid-19, η έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και ο πόλεμς στην Ουκρανία.
Παρά τα εμπόδια, που είναι κοινά για τις περισσότερες εταιρείες, η Dacia σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021 ενώ η ανερχόμενη φίρμα έφθασε το σημαντικό ορόσημο το 2022, καθώς έχει πουλήσει 8 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, από το 2004.
Σήμερα, έχει δημιουργήσει μια εντυπωσιακή γκάμα μοντέλων, όπως το Duster που διατήρησε την πρώτη θέση ανάμεσα στα SUV στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής– μια θέση που κατέχει από το 2018 – και έγινε το δεύτερο όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις λιανικής στην ευρωπαϊκή αγορά, ακριβώς πίσω από το Sandero, με 197.100 πωλήσεις σε όλες τις χώρες το 2022 ενώ ήδη η γκάμα εμπλουτίστηκε και από το μικρό ηλεκτρικό Spring, που ήδη πάτησε το πόδι του στην ελληνική αγορά.
Η Dacia ανοίγει την παλέτα των SUV , στο εγγύς μέλλον, με ένα νέο μοντέλο που αναμένεται να παρουσιάσει το 2025. Θα είναι το νέο Bigster που θα φέρει υβριδική τεχνολογία, μεγάλους χώρους και θα βασίζεται στην γνωστή πλατφόρμα CMF του ομίλου Renault. Στόχος της να το κατατάξει στην κατηγορία των μεσαίων SUV με τον μήκος του να αγγίζει τα 4,6 μέτρα.
Εκτός από την άνεση που θα προσφέρει στην καμπίνα του, το νέο μοντέλο θα …φοράει την υπάρχουσα γκάμα της Renault με τον δημοφιλή κινητήρα τον 1.3 Turbo κινητήρα που αποδίδει 130 ίππους ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και έκδοση υγραερίου. Θα είναι ουιαστικά το μεσαίο SUV μετά τα Sanderο και Duster οπότε δεν αποκλείεται να φέρει και σύστημα τετρακίνησης. Ο βασικός αντίπαλος του είναι το Skoda Kodiaq.
Η μάρκα διατηρεί τη δυναμική της διευρύνοντας τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της. Το Jogger HYBRID 140 – το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Dacia – είναι εξοπλισμένο με την κορυφαία και δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία της Renault.