H σχεδιαστική “μαεστρία” των Γάλλων αποτελεί το εισιτήριο για την Peugeot που συνεχίζει να κλέβει την παράσταση στη νέα γενιά των μοντέλων της από τα SUV της έως και τα οικογενειακά της μοντέλα. Το νέο 408 παντρεύει με επιτυχία τους χώρους ενός οικογενειακού, το στυλ ενός σεντάν και το DNA ενός SUV.
Το νέο PEUGEOT 408, που ήδη κυκλοφορεί στην χώρα μας μέσα από μια ευρεία γκάμα κινητήρων με έμφαση την υβριδική τεχνολογία, ξεχωρίζει για το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβαθρο, μέσα από μια έξυπνη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης. Με το μήκος του μοντέλο να αγγίζει τα 4,69 μέτρα – προσφέροντας ένα άνετο σαλόνι – το νέο γαλλικό αυτοκίνητο διαθέτει έναν από τους πιο άνετους χώρους αποσκευών με συνολική χωρητικότητα 536 λίτρα, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στο νέο μοντέλο πρωταγωνιστεί η συνδεσιμότητα, όπου με τη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ ενισχύουν την ενεργητική του ασφάλεια. Στα νέα του συστήματα ξεχωρίζει το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου, αλλά και σύστημα για τον έλεγχο τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων. Το νέο 408 προσφέρεται με δύο plug in υβριδικές εκδόσεις με 180 και 225 ίππους, και μία βενζινοκίνητη έκδοση με 130 ίππους.
Παρόλο που το 408 είναι ένα μεγάλο σε διαστάσεις μοντέλο, ακόμη και πιο μεγάλο απο το 5008, το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι τα σχεδόν 19 εκατοστά που το χωρίζουν από το έδαφος του, του δίνουν και ένα προνόμιο να κινείται πιο άνετα …παντού!
Μεγάλο αμάξωμα οπότε οι χώροι είναι αδιαμφισβήτητα μεγάλοι και πρακτικοί με το χώρο αποσκευών στα 564 λίτρα να είναι όντως μια “ανάσα” για τους οικογενειάρχες.
Κορυφαίο και εύκολο στη χρήση έιναι το ψηφιακό του περιβάλλον, όντας με την οθόνη αφής , υπερλειτουργική και εύκολη στη χρήση, ενώ το i–toggle με τα κουμπιά αφής που έχουν ρόλο συντομεύσεων σε διάφορες λειτουργίες, ενισχύουν το τεχνολογικό πακέτο. Επιπλέον, ιδιαίτερα πρακτική κρίνεται η παρουσία φυσικών διακοπτών για τον κλιματισμό.
Η έκδοση της δοκιμής μας, τo Peugeot 408 1.2 PureTech EAT8, απαλλαγμένο από κάθε υβριδικό …τερτίπι έφερε τον 1.200άρη PureTech των 130 ίππων που “κένταγε” σε επιδόσεις, τόσο στον αυτοκινητόδρο όσο και στις πιο…ζόρικες επαρχιακές διαδρομές με σύμμαχο το αυτόματο 8άρι κιβώτιο, που φροντίζει να σε κρατάει ξεκούραστο !Η κατανάλωση καυσίμου είναι η άλλη μεγάλη έκπλξη όπου σε πραγματικές μεικτές συνθήκες κινείται στην περιοχή των 8, λτ./100 χλμ ενώ έχοντας σχεδόν μόνιμα ενεργοποιημένη τη λειτουργία ECO , έπεφτε ακόμη και κάτω από τα 8 λίτρα. Σημαντικό: Οι εκπομπές CO2 είναι στα 136 γρ./χλμ. εξασφαλίζοντας ελεύθερη κίνηση στο δακτύλιο της Αθήνας.
Με μια φράση το Peugeot 408 1.2 PureTech EAT8 είναι πολυτελές, άνετο, σπορτίβ σε επιδόσεις και κεντρίζει στο δρόμο με την εντυπωσιακή, σικάτη εμφάνιση του, που τοποθετείται αρκετά ψηλά στην κατηγορία του με πολλά πλεονεκτήματα που οδηγούν τον ανταγωνισμό!