Για να συνδέσει συμβολικά τις δύο διοργανώτριες πόλεις, τη Γενεύη και την Ντόχα, η GIMS δημιούργησε το Tour d’Excellence. Ο Sandro Mesquita, CEO της GIMS, δήλωσε: “Η διάκριση, η καινοτομία και το πρωτοποριακό πνεύμα αποτελούν σημαντικά στοιχεία του DNA της GIMS. Το Tour d’Excellence είναι συνώνυμο αυτών και μπορεί να βάλει σε κοινό πλαίσιο ταυτόχρονα τις πιο πρόσφατες προόδους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.“
Το Tour d’Excellence ξεκίνησε στις 28 Αυγούστου από τη Γενεύη με δύο Volkswagen ID. Buzz στα χρώματα της GIMS, φθάνοντας χωρίς καμία υποστήριξη στις 30 Σεπτεμβρίου στην Ντόχα, την πρωτεύουσα του Κατάρ.
Τα δύο ID. Buzz διήνυσαν σχεδόν 6.500 χιλιόμετρα, περνώντας από 12 χώρες, ανάμεσά τους και την Ελλάδα και 2 θάλασσες με σκοπό να αποδείξουν με αυτόν τον τρόπο την τεχνολογική αποτελεσματικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Οι ομάδες αυτής της περιπέτειας απαρτίστηκαν από δύο εξαίρετες προσωπικότητες: τον Frank M. Rinderknecht, CEO της Rinspeed AG, ένα σύμβολο της αυτοκινητοβιομηχανίας που πάνω από 40 χρόνια είναι πιστός εκθέτης της GIMS, καθώς και τον Rainer Zietlow, ιδιοκτήτη της Challenge4.de και κάτοχο έξι παγκόσμιων ρεκόρ σε ταξίδια μακρινών αποστάσεων. Η εμπειρία τους και το πάθος τους για νέες προκλήσεις τους κατέστησαν ιδανικούς υποψήφιους για την πραγματοποίηση αυτού του μοναδικού ταξιδιού.
Ο Frank Rinderknecht σχολίασε: “Ο Rainer κι εγώ χαρήκαμε για την πρόκληση αυτού του πρωτόγνωρου και μοναδικού ταξιδιού. Ενώ στην Ευρώπη η υποδομή φόρτισης είναι αρκετά διευρυμένη, δεν ισχύει το ίδιο και για την Ανατολή. Το πέρασμα της Αραβικής Χερσονήσου απόστασης 2.500 χιλιομέτρων απαιτεί δημιουργικότητα, αλλά και ευελιξία κατά την αναζήτηση της ηλεκτρικής ενέργειας, για να μην μείνει στον δρόμο το αυτοκίνητο.”