Μια δεύτερη ευκαιρία διεκδικεί το εμπόριο στην οδό Σταδίου, ύστερα από μια μακρά περίοδο παρακμής που έφερε αρκετά λουκέτα.
Η περιοχή που κάποτε έσφυζε από κίνηση επιδιώκει να αναγεννηθεί εμπορικά μέσα από διάφορες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες μικρότερης και μεγαλύτερης κλίμακας που βρίσκονται στα σκαριά.
Οι δυνατότητες της, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς είναι τεράστιες και πολλές φορές υποτιμώνται απ’ όσους δεν γνωρίζουν.
Υπολογίζεται ότι σε καθημερινη βάση σε κοντινή απόσταση κυκλοφορούν περίπου 450.000 δυνητικοί πελάτες ενώ η τουριστική άνθηση που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια η Αθήνα, με τη δημιουργία νέων ξενοδοχείων της δίνει νέα προοπτική.
Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σχετικά πρόσφατα περίπου το 30% όσων κατοικούν στα Βόρεια Προάστια θα προτιμούσαν να επισκεφθούν το κέντρο για αγορές, εφόσον υπήρχε κάτι που θα τους προσελκύει το ενδιαφέρον.
Μια Στοά διαφορετική από τις άλλες
Το μεγαλύτερο project, το οποίο φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην αλλαγή σελίδας αφορά στη δημιουργία σύγχρονης αγορά τροφίμων στη Στοά Αρσακείου.
Μια Στοά διαφορετική από τις άλλες που θα απευθύνεται σε όλους τους Αθηναίους και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας.
Στόχος των εμπνευστών της είναι η προσέλκυση 3 εκατ. επισκεπτών το χρόνο… (7.000 με 8.000 ημερησίως) και η μετατροπή του εμβληματικού ακινήτου των 11.000 τ.μ. στον δεύτερο πιο επισκέψιμο τουριστικό προορισμό στην Αθήνα.
Οι εργασίες αναμόρφωσης του κτηρίου βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2024. Το ενδιαφέρον για την εκμίσθωση των καταστημάτων που θα δημιουργηθούν εντός της Στοάς (περίπου 22) είναι αρκετά έντονο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για κάθε κατάστημα υπάρχουν δυο και τρεις ενδιαφερόμενοι ενώ έχουν ήδη υπογραφεί και τα πρώτα συμβόλαια.
Η επένδυση πραγματοποιείται από την Legendary Food, στην οποία συμμετέχουν ο γκουρού του μάρκετινγκ Πίτερ Οικονομίδης και οι επιχειρηματίες Παναγιώτης Τριανταφυλλόπουλος και Ευάγγελος Κοντζιάς και εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 10 εκατ. ευρώ.
Το Notos στην Ομόνοια… ξανασυστήνεται
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται και το ριζικό λίφτινγκ του πολυκαταστήματος Notos στην Ομόνοια. Οι εργασίες ξεκίνησαν στις αρχές Οκτωβρίου ενώ οι αλλαγές θα είναι μεγάλες.
Παρεμβάσεις πέρα από την εσωτερική διαρρύθμιση και εικόνα, θα γίνουν μέχρι και το λογότυπο αλλά και τις νέες μάρκες που θα αποκτήσουν χώρους, μεταξύ των οποίων η Armani και η Tommy Hilfiger.
Στα σχέδια είναι και η δημιουργία café και εστιατόριο στη ταράτσα του κτηρίου (roof garden) με την μοναδική θέα στην Ακρόπολη. Το όλο project αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του επόμενου έτους ενώ υπολογίζεται πως θα στοιχίσει περίπου 2 εκατ. ευρώ.
Η ομάδα του Μιχάλη Παπαέλληνα προχωρά στο ριζικό rebranding του πολυκαταστήματος με δεδομένη και τη γενικότερη θετική συγκυρία για την περιοχή.
Σε πολύ κοντινή απόσταση άλλωστε βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες αναβίωσης του «Μινιόν», στο οποίο πέρα από εμπορικά καταστήματα θα δημιουργηθούν και διαμερίσματα.
Τα άλλα project
Την ίδια στιγμή, δρομολογούνται μια σειρά από μικρότερης εμβέλειας project που θα βάλουν και αυτά το δικό τους λιθαράκι στην ποιοτική αναβάθμιση της περιοχής.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν κτήριο της Alpha Bank να κλείνει για ολική ανακατασκευή αλλά και κατάστημα της Κωτσόβολος ενώ κινητικότητα υπάρχει και για το κτήριο που στέγαζε το πρώην πολυκατάστημα Fokas, το οποίο εκμισθώθηκε στην αλυσίδα ξενοδοχείων Brown.
Τη δική τους πινελιά έχουν βάλει ήδη το ξενοδοχείο NYX Esperia Palace, το οποίο άνοιξε στη θέση του πρώην Esperia αναβαθμισμένο (ως 5άστερο πλέον), με νέο εκμισθωτή (τον ισραηλινό όμιλο Fattal Hotels) και τα νέο πράσινο κτήριο γραφείων στη συμβολή των οδών Σταδίου και Ομήρου 2 που κάποτε φιλοξενούσε την έδρα της ασφαλιστικής εταιρείας Φοίνιξ και πέρασε το 2018 στα χέρια της Grivalia.
Σε ξενοδοχείο 5 αστέρων δυναμικότητας 91 δωματίων πρόκειται να μετατραπεί το παλιό κτήριο του ΟTΕ στην οδό Σταδίου απέναντι από την παλιά Βουλή.
Η επένδυση στο ακίνητο, το οποίο πέρασε στον έλεγχο του επιχειρηματία Θεόδωρου Δουζόγλου αναμένεται να ξεπεράσει τα 14 εκατ. ευρώ.