Οι μηχανικοί στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας στο Landsberg am Lech διένυσαν περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με ένα ID.3. Το πιο σημαντικό εύρημα: η μπαταρία υψηλής τάσης εξακολούθησε να έχει καθαρή χωρητικότητα 93%. Το υπό δοκιμή μοντέλο ήταν ένα ID.3 Pro S με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77 kWh, για το οποίο η Volkswagen, όπως και για όλα τα άλλα μοντέλα της οικογένειας μοντέλων ID., εγγυάται ότι η μπαταρία εξακολουθεί να έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χιλιόμετρα οδήγησης.

Οι δοκιμαστές της ADAC δεν χαρίστηκαν στη μπαταρία. Για να φτάσει τον μαγικό αριθμό των 100.000 χιλιομέτρων όσο το δυνατόν γρηγορότερα, το ID.3 φορτιζόταν συχνά στο 100% σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος. Επιπλέον, σε αντίθεση με τη σύσταση, το όχημα ήταν συνήθως έτοιμο για τον επόμενο δοκιμαστή στον σταθμό φόρτισης με επίπεδο φόρτισης 100%, σε αναμονή μερικές φορές για αρκετές ημέρες.

Η συγκεκριμένη δοκιμή αντοχής είναι η πρώτη του είδους της για όχημα της οικογένειας μοντέλων ID..Η ADAC έχει μια σαφή σύσταση για τους πελάτες: Οι ενημερώσεις λογισμικού θα πρέπει να εγκαθίστανται πάντα.