Με μία νέα συλλογή η Κιμ Καρντάσιαν κατάφερε να απενοχοποιήσει τη γυναικεία φύση και να προκαλέσει έντονες συζητήσεις, με άλλους να είναι θετικοί στην ιδέα του νέου της σουτιέν με θηλές και άλλους να διαφωνούν έντονα.
Η Κιμ Καρντάσιαν με τη νέα της συλλογή απενοχοποιεί τη γυναικεία φύση και παράλληλα παίρνει θέση στηρίζοντας το περιβάλλον.
Ήταν την Τρίτη που η 43χρονη επιχειρηματίας έβγαλε στην κυκλοφορία το Ultimate Nipple Bra, μια σειρά σουτιέν με προεξοχές στα cups που μοιάζουν με θηλές, το οποίο δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι δεν φοράς σουτιέν.
«Η θερμοκρασία της γης αυξάνεται συνεχώς. Η στάθμη της θάλασσας ανεβαίνει. Τα στρώματα πάγου συρρικνώνονται. Δεν είμαι επιστήμονας, αλλά πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δεξιότητές του για να συμβάλλει», λέει η Κιμ Καρντάσιαν στο διαφημιστικό σποτάκι που κυκλοφόρησε.
Διχασμός για το νέο σουτιέν της Κιμ Καρντάσιαν
«Όση ζέστη κι αν κάνει, εσύ πάντα θα δείχνεις κρύα», ακούγεται να λέει η Κιμ Καρντάσιαν στο βίντεο, βγάζοντας το στενό μπεζ μπλουζάκι της για να αποκαλύψει το νέο σουτιέν. «Σε αντίθεση με τα παγόβουνα, αυτά δεν πρόκειται να πάνε πουθενά», προσθέτει, ρίχνοντας μια ματιά στις θηλές της από λάτεξ.
Για κάποιους το βίντεο θεωρήθηκε προσβολή, ενώ άλλοι το βρήκαν έξυπνο, αστείο και σέξι. Βέβαια, όπως κάθε φορά που λανσάρεται κάτι εντελώς καινούργιο στην αγορά, δεν λείπουν οι αντιδράσεις.
Όχι τόσο για την αποτελεσματικότητά του, όσο για τον τρόπο με τον οποίο λανσαρίστηκε. «Για μια στιγμή νόμιζα ότι ήταν Πρωταπριλιά, αλλά είναι Οκτώβριος», σημείωσαν κάποιοι, ενώ άλλοι θεώρησαν το βίντεο προσβολή για τη σοβαρότητα της κατάστασης με την κλιματική αλλαγή.
Καθώς η μόδα επιστρέφει, η εμφάνιση χωρίς σουτιέν θα είναι, επίσης, πάντα στη μόδα. Μάλιστα ταιριάζει σε πολλές από τις βασικές τάσεις της σεζόν.
Ορισμένα φορέματα, ειδικά τα slip dresses ή εκείνα με χαλαρό χαμηλό ντεκολτέ σε στυλ 70s, δείχνουν καλύτερα χωρίς σουτιέν, πόσο μάλλον με μια υποψία από στιλάτη θηλή. Προσδίδει έτσι έναν πιο διακριτικό ερωτισμό που πραγματικά ενισχύει την εμφάνιση και δείχνει απίστευτα θηλυκή.
Και με την αναβίωση της δεκαετίας του 1990 να μην δείχνει σημάδια ύφεσης, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η γενιά Z εμπνέεται από την ίδια αισθητική που είδε την Κέιτ Μος να φοράει χωρίς σουτιέν ένα μεταλλικό φόρεμα του John Galliano. Η χρονιά ήταν το 1993. Η Κέιτ Mος ήταν 19 ετών, μια ηλικία που πολλές νεαρές γυναίκες αισθάνονται αρκετά σίγουρες για να βγουν au naturel.
Η πιο χαζή εφεύρεση της Κιμ Καρντάσιαν;
Πριν, λοιπόν, κάποιος χαρακτηρίσει το Ultimate Nipple Bra ως την πιο χαζή εφεύρεση της Κιμ Καρντάσιαν, αξίζει να θυμηθούμε ότι η Skims δεν έγινε τυχαία μια μάρκα 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της, με χαζές ιδέες. Όπως όλα τα προϊόντα της σειράς Skims, το νέο σουτιέν το πιθανότερο είναι να εξαντληθεί.
Απευθύνεται περισσότερο σε μεγαλύτερες γυναίκες που αναζητούν επιπλέον ανύψωση ή σε εκείνες που νοσταλγούν τις μέρες χωρίς σουτιέν, αλλά χρειάζονται περισσότερη βοήθεια για να την αναδημιουργήσουν.
Με 60 ευρώ κόστος, τουλάχιστον είναι πολύ πιο προσιτό – και πολύ λιγότερο επεμβατικό – από μια πλαστική στήθους.
Πολλές γυναίκες που έχουν πρόσφατα υποβληθεί σε μαστεκτομή χάρηκαν με τη δυνατότητα του σουτιέν να τους δώσει τις θηλές που έχασαν μέσω της θεραπείας τους.
«Οι άνθρωποι που δεν το καταλαβαίνουν αυτό και γιατί είναι καταπληκτικό, είναι πολύ τυχεροί που δεν έχουν γνωρίσει κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο με καρκίνο του μαστού», έγραψε ένας χρήστης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτω από την ανάρτηση της Καρντάσιαν.
Η Skims έχει δεσμευτεί να δωρίσει το 10% όλων των πωλήσεων του Ultimate Nipple Bra, «ως εφάπαξ δωρεά», στην περιβαλλοντική φιλανθρωπική οργάνωση 1% for the Planet.
Επίσημη συνεργασία με το NBA
Και ενώ υπάρχουν εκείνοι που αντιδρούν, η Κιμ Καρντάσιαν υπογράφει το ένα συμβόλαιο μετά το άλλο, με την εταιρεία της SKIMS να γίνεται ο επίσημος συνεργάτης του NBA.
Πολλοί από τους παίκτες του NBA θα φορούν πλέον Skims κάτω από τις στολές τους, με την εταιρεία να είναι ο επίσημος συνεργάτης του NBA, του WNBA και του USA Basketball.
Kim Kardashian’s Underwear Brand Partners With NBA#NiajeNiaje https://t.co/GB9fDLbEg1
— Ghetto Radio (@GhettoRadio895) November 2, 2023