Υδρομασάζ σε σχήμα καρδιάς γεμάτο ροδοπέταλα, κυκλικά κρεβάτια με οροφή έναν ουρανό γεμάτο άστρα και τζακούζι για δύο σε ένα ποτήρι σαμπάνια ύψους 2.5 μέτρων.
Καλώς ήρθατε στο Cove Pocono Resorts στην Πενσυλβάνια, που κάποτε θεωρούνταν η «πρωτεύουσα του μήνα του μέλιτος» σε όλο τον κόσμο χάρη στα πολλά ξενοδοχεία ενηλίκων στα εδάφη της με τα ιδιαίτερα, παιχνιδιάρικα δωμάτια τους.
Έρωτας & φιλίες
Για τους παντρεμένους φωτογράφους Μάργκαρετ και Κόρεϊ Μπιενέρτ όλα ξεκίνησαν από τη απόδραση ενός Σαββατοκύριακου, που τους έβγαλε εκεί και τους οδήγησε όχι μόνο σε μια μίνι ερωτική περιπέτεια σε ρετρό ατμόσφαιρα, αλλά και σε γνωριμίες με νέους φίλους. Αυτές έγιναν στη διάρκεια των επιτραπέζιων παιχνιδιών, που διοργανώνει η διεύθυνση του θέρετρου περίπου στο αμερικανικό πουθενά για όλους τους ενοίκους προσφέροντας τους κοκτέιλ σε περίεργες γεύσεις με σέξι δισύλλαβα ονόματα.
«Ήταν πραγματικά ένα πολύ μαγικό Σαββατοκύριακο. Δεν μπορούσα να σταματήσω να βγάζω φωτογραφίες. Και αφού φύγαμε, έλεγα: “Εντάξει, πότε θα ξαναπάμε;”», διηγείται η Μάργκαρετ στο CNN Travel, εξηγώντας πως ξεκίνησε στο Instagram το φωτογραφικό πρότζεκτ, «A Pretty Cool Hotel Tour», έγινε διάσημο TikTok και τώρα είναι διαθέσιμο και σε μορφή βιβλίου με τον τίτλο «Hotel Kitsch: A Pretty Cool Tour of America’s Fantasy Getaways».
Τα ξενοδοχεία του μέλιτος
Το Cove Pocono Resorts παρουσίασε για πρώτη φορά το υδρομασάζ σε σχήμα καρδιάς το 1963. Σε έντονο κόκκινο χρώμα περιτριγυρισμένο από καθρέφτες στους τοίχους, αυτή η μπανιέρα σε σχήμα καρδιάς έγινε τότε το σύμβολο μιας νέας, πιο τολμηρής εποχής.
Μάλιστα, το 1971 εμφανίστηκε σε ένα δισέλιδο στο περιοδικό Life η φωτογραφία ενός ζευγαριού που φιλιόταν κάνοντας υδρομασάζ με τη λεζάντα από κάτω να διερωτάται αν η επίμαχη μπανιέρα αντιπροσώπευε «απλά μια υπερβολή ή μια ξεκάθαρη χυδαιότητα;».
Μεγάλη επιτυχία
Σύντομα τα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα αντέγραψαν το σχέδιο, που ατυχώς ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Poconos και σχεδιαστής της μπανιέρας Μόρις Γουίλκινς δεν είχε κατορθώσει να κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Αντί να αποθαρρυνθεί, το 1984 παρουσίασε ο ίδιος ένα πανύψηλο υδρομασάζ μέσα σε ένα ψηλό ποτήρι σαμπάνιας για δύο ύψους 2.5 μέτρων, το οποίο αυτή τη φορά φρόντισε να κατοχυρώσει κερδίζοντας σύντομα όσα έχασε με την πρώτη του αβλεψία, αφού έγιναν άμεσα τεράστια επιτυχία.
Σήμερα τα ξενοδοχεία αυτά έχουν ανακαινιστεί. Είναι πιο μοντέρνα με περισσότερο ευρύχωρα δωμάτια, όχι βέβαια, με λιτή σκανδιναβική διακόσμηση, αλλά αρκετά πλούσια στα χρώματα τους προς εξυπηρέτηση του θέματος που αντιπροσωπεύουν κάθε φορά. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το τζακούζι σε ποτήρι σαμπάνιας και το κρεβάτι σε σχήμα καρδιάς, που αποδεικνύονται απρόσβλητα στο πέρασμα των δεκαετιών.