Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai Motor.
Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του κ. Euisun Chung ως Executive Chair του Ομίλου Hyundai Motor, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μόλις τρία χρόνια. Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι αριθμοί έχουν πολλαπλασιαστεί σχεδόν έξι φορές.