Στην ελληνική αγορά προσφέρεται το νέο Peugeot 208, που ισχυροποιεί τη θέση του στην υβριδική και εξηλεκτρισμένη εποχή με νέες εκδόσεις. Η νέα εμφάνιση του αποτελεί το διαβατήριο του έναντι του ανταγωνισμού και διατίθεται πλέον με το σύστημα PEUGEOT i-Connect στο βασικό του εξοπλισμό.
Προσφέρεται και με δύο ιδιαίτερα οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες: PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 75bhp, με σύστημα Stop & Start και PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 100bhp, με σύστημα Stop & Start.
Στη γκάμα των κινητήρων υπάρχουν δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V που χρησιμοποιούν τον 1.2 PureTech, αποδίδουν 100 και 136 ίππους.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι δύο με μοτέρ απόδοσης 136 ή 156 ίππων και εφοδιάζονται με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας από 46,3 εώς 48,1 kWh. Με τον συνδυασμό του μικρότερου κινητήρα-μπαταρίας η αυτονομία κατά WLTP φθάνει τα 361 χλμ./φόρτιση ενώ με το πιο ισχυρό πακέτο το εύρος κίνησης αυξάνεται στα 410 χλμ./φόρτιση.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 με τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 ίππους συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh και προσφέρει αυτονομία 400 km.
Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: Active, Allure και GT. H βασική περιλαμβάνει εκτός των άλλων αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτροκίνητα παράθυρα και εξωτερικούς καθρέπτες, mirror screen με ασύρματη σύνδεση κινητού τηλεφώνου, δερμάτινο τιμόνι, κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, κ.ά. Με τον κινητήρα 75 ίππων ξεκινά από τα 19.500 ευρώ ενώ γι’ αυτή την περίοδο ισχύει και ειδική έκπτωση 1.500 ευρώ.
Η κορυφαία έκδοση GT ξεκινά από τα 26.500 ευρώ