Μπαράζ αποκαλύψεων αναμένεται το επόμενο διάστημα για τη Formula1, που είναι έτοιμη να βάλει τα καλά της, στις αρχές Μαρτίου, όπου θα ξεκινήσουν και οι μεγάλες μάχες μέσα στις πίστες. Το …Mπεν Χουρ πρόγραμμα, το μεγαλύτερο στην ιστορία του θεσμού, με τα 24 γκραν πρι, δεν έχει να προσφέρει σημαντικές αλλαγές στα μονοθέσια (ούτε και στις συνθέσεις των ομάδων), μιας και οι ριζοσπαστικές αλλαγές αναμένονται το 2026, ελέω της υβριδικής εποχής που θα φέρει τα πάνω κάτω σε τεχνικές αναβαθμίσεις, οδηγούς και ίσως και ανακατατάξεις με την είσοδο της Audi. Προς το παρόν, στον κοντινό Φεβρουάριο θα δούμε τις πρεμιέρες των μονοθεσίων, με πολλές ομάδες να έχουν ήδη ανακοινώσει το λανσάρισμα των νέων τους αγωνιστικών. Η  Williams θα αποκαλύψει το νέο της μονοθέσιο στις 5 Φεβρουαρίου και την ίδια ημερομηνία έχει επιλέξει η Sauber που μετά την Alfa Romeo εποχή θα την …φωνάζουμε  Stake F1. Στις πιο ιστορικές δυνάμεις της F1, η Scuderia θα παρουσιάσει το δικό της μονοθέσιο στις 13 Φεβρουαρίου.

Προς το παρόν το νέο μονοθέσιο φαίνεται να είναι πιο γρήγορο σε σχέση με το περσινό και τους δύο οδηγούς που το «οδήγησαν» σε εξομοιωτή, να καυχιούνται ότι βλέπουν μεγάλες βελτιώσεις σε σχέση με την περσινή, άτυχη χρονιά! Αναμένουμε να δούμε και τις επίσημες πρεμιέρες της πρωταθλήτριας  Red Bull όπως και της Mercedes.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΙΟ…ΚΑΘΑΡΟΙ

H Williams θα προμηθεύεται για τα μονοθέσια της κινητήρες από τη Mercedes, ότι ακριβώς κάνει και η McLaren που καπηλεύεται την τεχνογνωσία της Mercedes που έχει έδρα τη Μεγάλη Βρετανία. Στο μακρινό 2026, η Red Bull και η Alpha Tauri θα τοποθετούν στα μονοθέσια τους κινητήρες της Red Bull  – Ford Powertrains. Οι Mercedes, Ferrari και Alpine θα κατασκευάζουν μόνοι τους τους κινητήρες των μονοθεσίων ενώ  η Aston Martin θα αποκτήσει τους εργοστασιακούς της Honda, που επιστρέφει μετά από μερικά χρόνια έστω και ως κατασκευαστής κινητήρων.

Σημαντική αλλαγή ότι η Sauber θα μετονομαστεί σε Audi και θα υιοθετήσει τους κινητήρες της γερμανικής εταιρείας, ενώ οι McLaren, Williams θα συνεχίσουν με τη βοήθεια και τους κινητήρες της Mercedes.Το 2026 αλλάζουν σημαντικά οι κανονισμοί των κινητήρων και όλα γίνονται ηλεκτρικά: Παρόλο που αφαιρείτε ένας εκ των  δύο ηλεκτροκινητήρων, τα μαγικά χέρια των  μηχανικών καλούνται να βγάλουν το 50% της ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα ενώ οι θερμικοί V6 Turbo 1.6 λίτρου παραμένουν, παρόλο που από το  2026 θα καίνε αποκλειστικά βιώσιμα καύσιμα.

ΜΕΝΕΙ Ο ΒΟΛΦ

Τα νεύρα των υπολοίπων ομάδων αρχίζουν να σπάνε εξαιτίας των δηλώσεων των στη αήττητη Red Bull που τονίζει ότι το μονοθέσιο τους για το 2024 είναι έτοιμο εδώ και μήνες. Μάλιστα, ο  Επικεφαλής των μηχανικών της ομάδας του Μίλτον Κινς, Μπεν Ουότερχαους, τόνισε ότι ο σχεδιασμός της νέας Red Bull είναι στο συρτάρι έτοιμος από το καλοκαίρι του 2023, και ήδη έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν τις αλλαγές στα μονοθέσια τους για το 2025! Εργατικότητα που θυμίζει Γερμανούς. Οι τελευταίοι δεν φαίνεται να έχουν πολλές εναλλακτικές και κρατάνε κλειστά ακόμη τα χαρτιά τους. Προς το παρόν  κράτησαν με νύχια και με δόντια τον αρχηγό της ομάδας τους, τον Τότο Βολφ, ο οποίος παρά τις φήμες για αποχώρηση από τη Mercedes, τελικώς κλείδωσε με ένα νέο συμβόλαιο (άλλωστε είναι και μέτοχος στην ομάδα με το ένα τρίτο των μετοχών).Ο Βολφ, μιλώντας στην εφημερίδα The Telegraph ανέφερε ότι θα παραμείνει στη διευθυντική θέση της Mercedes F1 τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2027, καθώς υπέγραψε προσφάτως νέο συμβόλαιο με την ομάδα.

Η γερμανική ομάδα που θεωρεί σίγουρη την επιστροφή της στις νίκες θα έχει φέτος τη νέα  Mercedes W15. Θα παρουσιαστεί στο …σπίτι της, στο Σίλβερστον, στις 14 Φεβρουαρίου. Στη θρυλική πίστα το δίδυμο της, οι Λιούις Χάμιλτον θα κάνουν τα πρώτα χιλιόμετρα, με το νέο μονοθέσιο, ώστε να δώσουν και την πρώτη εικόνα από την οδηγική αίσθηση που αποκομίζουν. Στις 7 Φεβρουαρίου θα γίνει η και η πρεμιέρα της Alpine A524. Προς το παρόν, όλες οι ομάδες είναι κλεισμένες στα εργοστάσια και κάνουν τις τελευταίες ρυθμίσεις…