Η Ακαδημία σνόμπαρε την Γκέργουιγκ. Δεν τη συμπεριέλαβε στη λίστα των υποψηφίων για Οσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας αλλά την έβαλε σε εκείνη της κατηγορίας «Καλύτερο Διασκευασμένο Σενάριο» μαζί με τον σύζυγό της. Ούτε η Ρόμπι θα διαγωνιστεί για τον α’ γυναικείο ρόλο. Ο Ράιαν Γκόσλινγκ, πάλι, θα διεκδικήσει χρυσό αγαλματίδιο.
Παρ’ όλα αυτά, απογοητεύτηκε γιατί δεν αναγνωρίστηκε ότι «δεν υπάρχει Kεν χωρίς Μπάρμπι και δεν υπάρχει ταινία “Barbie” χωρίς την Γκρέτα Γκέργουιγκ και τη Μάργκο Ρόμπι». Διαψεύστηκαν, δηλαδή, οι ελπίδες του πως θα συνεχιστεί η προσπάθεια που ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια να μην προσφέρεται το κύρος που συνεπάγεται μια υποψηφιότητα για Οσκαρ μόνο σε ανδρικές κινηματογραφικές ιστορίες – όπως συνηθιζόταν για δεκαετίες. Ο φεμινισμός του δεν είναι όψιμος. Στην ίδια πλευρά της ιστορίας βρισκόταν πάντα.
Το 2016, π.Χ., είχε δώσει μια συνέντευξη στην οποία εξηγούσε πως αντιλαμβάνεται το λεγόμενο ανδρικό βλέμμα. Όταν εκείνος κι η μητέρα του πήγαιναν στο μανάβικο – έχει μεγαλώσει σε μονογονεϊκή οικογένεια και ανάμεσα σε γυναίκες – οι άνδρες κύκλωναν το τετράγωνο με τα αυτοκίνητά τους. «Ηταν πολύ, πολύ τρομακτικό. Πολύ επιθετικό, ένα κυνήγι», έλεγε.