To VW Taigo δείχνει να συμπληρώνει το πλήρες παζλ της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Αλλωστε η VW με δύο ακόμη μοντέλα στη συγκεκριμένη κατηγορία έχει ήδη καλύψει κάθε γωνιά της. Είναι το T-Roc και το T-Cross που διανύουν ευτυχισμένες εμπορικές μέρες.
Μια πιο …κουποειδή γραμμή σε ένα κόμπακτ SUV θα ήταν χρήσιμη, αφού υπάρχει και το πιο ζωηρό κοινό που αναζητά τις πιο σπορ, νεανικές προτάσεις, που έχουν κάτι ξεχωριστό. Και εγένετο το Taigo, με διαστάσεις 4.266 x 1.757 x 1.1515 mm το οποίο είναι 12 εκ. μεγαλύτερο σε μήκος από το δημοφιλές T-Cross.
Σε κάθε περίπτωση η εξωτερική σχεδίαση συνεχίζει να έχει και crossover στοιχεία πέρα των coupe χαρακτηριστικών και φυσικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος (18,4 εκατ.).
Παρά τη διακριτική του εμπορική παρουσία φέρει όλα τα γνώριμα συστατικά του ομίλου σε αυτή την κατηγορία, προσφέροντας άνεση, τεχνολογία και τη γνώριμη γκάμα των κινητήρων βενζίνης.
Το Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG έχει ένα ιδιαίτερα προσεγμένο σουλούπι με το εσωτερικό του να κερδίζει το κοινό του με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, τον εξοπλισμό που δείχνει να έχει τα πάντα.
Στην εξωτερική του εμφάνιση, που θυμίζει λίγο ένα …φουσκωμένο Polo τα φώτα IQ.LIGHT δημιουργούν μια διακριτική λευκή μπάρα LED, που δείχνουν λίγο στροφή στο μέλλον.
Σε άνεση το Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG προσφέρει αρκετό χώρο τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, παρέχοντας τους απαραίτητους αποθηκευτικούς χώρους-καθώς και τέσσερις θύρες USB-C (δύο εμπρός και δύο στην πίσω μίνι κονσόλα).
Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική με όλες τις ρυθμίσεις, με μόνο αρνητικό ότι το μικρό πίσω παρμπρίζ, ελέω κουπέ σχεδίασης, έχει περιορισμένη ορατότητα.
Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 438 λίτρων, ότι πρέπει για τις ανάγκες των τεσσάρων που θα βολευτούν άνετα στο σαλόνι του.
Κάτω από το καπό του Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG η φίρμα το ενισχύει με μια γνώριμη, επιτυχημένη συνταγή, τον τρικύλινδρο TSI των χιλίων κυβικών με 110 ίππους, που εργάζεται εξαιρετικά σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς κομπιάσματα ή υστερήσεις.
Πιο απλά, μπορεί να τραβάει από χαμηλά, με πολύ απόκριση και γραμμική απόδοση.
Το νέο DSG κιβώτιο λειτουργεί σαν πυροβόλο, αλλάζει τις ταχύτητες χωρίς στερήσεις και τον οδηγό απλά να απολαμβάνει την επιτάχυνση όπου χρειαστεί.
Σε επίπεδο κατανάλωσης ο κινητήρας είναι όαση οικονομίας, καταναλώνοντας περίπου 6.3 λίτρα με προσεκτική οδήγηση, άλλωστε αυτός είναι ο σκοπός ενός αγοραστή SUV με οικογενειακά χαρακτηριστικά.
Σε επίπεδο άνεση, οι αναρτήσεις του Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG που εξοπλίζεται με γόνατα McPherson στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και ημι-άκαμπτο άξονα πίσω, απλά, καταφέρνει να ισορροπεί την άνεση και τον έλεγχο του αυτοκινήτου, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στις επαρχιακές γεμάτες στροφές διαδρομές. Στα συν η εξαιρετική απόσβεση των κραδασμών, μόνιμη συνταγή στα μοντέλα της VW, αλλά και η ηχομόνωση με το Taigo να είναι απομονωμένο από κάθε εξωτερικό θόρυβο.
Όταν κινείται στον αυτοκινητόδρομο έχει συνεχώς αφθονία ισχύος για να κινείται άνετα με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος και την καλή ηχομόνωση να σε ταξιδεύουν άνετα. Η γραμμική λειτουργία του φροντίζει να κρατάει την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.
Αλλά και στην πόλη, η ψηλή θέση οδήγησης του δίνει πολλά αβαντάζ να κινείται άνετα μέσα στους αστικούς δρόμους.
Συνολικά, το Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG είναι η έκπληξη της κατηγορίας, με πολλά ατού που δεν περνούν αδιάφορα, στον υποψήφιο αγοραστή.