Με τις καταγγελίες που έρχονται στο φως για τον ιδρυτή της κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος», Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο, να διαδέχονται η μία την άλλη, ο ένας εκ των δύο δικηγόρων του προσπάθησε να δώσει απαντήσεις στα δημοσιογραφικά ερωτήματα που του τέθηκαν.
Ο Αλέξανδρος Κατσιφός, φιλοξενούμενος στη συχνότητα του MEGA και στην εκπομπή Live News του Νίκου Ευαγγελάτου, δήλωσε πως «οτιδήποτε έχει ακουστεί μέχρι τώρα δεν το αποδεχόμαστε» και συνέχισε λέγοντας «δίνουμε έναν άνισο αγώνα» εξηγώντας πως εδώ και μέρες είναι υποχρεωμένος «να μιλάει με φαντάσματα». Είπε, «όταν θα μου φέρεται στοιχεία και ανθρώπους να μιλήσουν επώνυμα τότε θα μπορέσω και εγώ να απαντήσω αν είναι ψευδή ή αληθή, αν έχουν κίνητρα, εάν ήταν εκεί που λένε ότι ήταν, αν έγιναν αυτά που λένε ότι είδαν πως έγιναν».
Ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος ελέγχεται για απάτη ύψους 600.000 ευρώ. Παράλληλα ερευνώνται οι τραπεζικοί λογαριασμοί που διαχειριζόταν ο ίδιος.
Τα ποσά που δόθηκαν στην «Άλλο Άνθρωπο»
Ο κ. Κατσιφός αρχικά ερωτήθηκε αν ο εντολέας του έπαιζε τυχερά παιχνίδια και απάντησε: «Ο κ. Πολυχρονόπουλος δήλωσε ότι δεν είναι εθισμένος στο τζόγο, γιατί γίνεται συνέχεια αυτό το ερώτημα;»
Στο ερώτημα σχετικά με το γεγονός πως δεν έδωσε νομική μορφή στην κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος», απάντησε με τα λόγια του εντολέα του: «o τρόπος ο οποίος είχε ξεκινήσει διατηρήθηκε όλα αυτά τα έτη χωρίς να απασχοληθεί να το κάνει πιο οργανωμένα».
Για τους στοιχηματικούς λογαριασμούς του κ. Πολυχρονόπουλου σχολίασε ότι προς το παρόν δεν έχει στοιχεία, καθώς δεν έχουν λάβει στα χέρια τους ακόμα το πόρισμα της Αρχής Ξεπλύματος Χρήματος.
Στο εύλογο ερώτημα για τα χρήματα που έδιναν οι πολίτες για την ενίσχυση της κοινωνικής κουζίνας τόνισε πως ο κ. Πολυχρονόπουλος «έχει δηλώσει ρητά ότι κανένα ποσό από τα χρήματα που δόθηκαν σε τραπεζικούς λογαριασμούς και ήταν για τον ‘’Άλλο Άνθρωπο’’, δεν δόθηκε για άλλους σκοπούς».
Μάλιστα, πρόσθεσε πως βρίσκονται στο στάδιο που μαζεύουν αποδείξεις αλλά «το χρονικό διάστημα είναι μεγάλο και οι κινήσεις πολλές» άρα «χρειάζεται χρόνος».