Κάθε αρχή και δύσκολη. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται να το έχει ξεπεράσει η Williams, που πριν λίγες ημέρες παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο και ατενίζει το αγωνιστικό της μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Η ιστορική ομάδα δεν έχει φέτος τη …ρετσινιά της τελευταίας ομάδας. Η αγγλική ομάδα από την τελευταία θέση στο πρωτάθλημα του 2022 κατάφερε στο περσινό να κερδίσει τις Alpha Tauri, Alfa Romeo και Haas και να τερματίσει στην 7η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών το 2023. Οπότε, η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Και ευελπιστεί και φέτος, να διατηρήσει αυτή την καλή της πορεία, με το οδηγικό δίδυμο της, τον Αγγλο-Ταϊλανδό Άλεξ Άλμπον και του Αμερικανό Λόγκαν Σάρτζεαντ.
Ενδιαφέρον έχει ο συμβολικός χρωματισμός του μονοθεσίου της. Αποτίνει φόρο τιμής στις ένδοξες αγωνιστικές εποχές της Williams με επιρροές του από την FW10 του 1985 που οδηγούσαν ο Νάιτζελ Μάνσελ και ο Κέκε Ρόσμπεργκ και από από το μονοθέσιο με το οποίο έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής ο Ζακ Βιλνέβ.
Στην πράξη, οι πρώτες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στο Μπαχρέιν,στο τριήμερο των φετινών δοκιμών εξέλιξης στις 21 Φεβρουαρίου.
Αλλά και η Mercedes AMG Petronas προετοιμάζεται μια ριζική μεταμόρφωση στο μονοθέσιό της στη Formula 1 W15.
Ο Τότο Βολφ, που το φυσάει και δεν κρυώνει, μετά την αποχώρηση του Χάμιλτον το 2025 – φαίνεται ότι είναι προσηλωμένος στην διαδοχή του επτά φορές παγκόσμιου αλλά και στο νέο μονοθέσιο που θα έχει εκτεταμένες τροποποιήσεις, όντας μια προσπάθεια να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο του πρωταθλήματος. Ο Βολφ είχε παραδεχθεί ότι οι ελλείψεις στο μονοθέσιο τους, τους στέρησαν τη δυνατότητα να «πιάσουν» την αήττητη Red Bull και ως στόχο έχουν να καλύψουν φέτος τα χαμένα δευτερόλεπτα και να γίνουν στενός κορσές των πρωταθλητών.
Σε δυναμική τροχιά εισέρχεται και η McLaren Racing, που έχει στο πλευρό της ένα δυναμικό επενδυτή. Για φέτος έχει υπογράψει συμφωνία με έναν ταχέως αναπτυσσόμενο χρηματοοικονομικό τεχνολογικό την Airwallex, με τη συμφωνία να αγγίζει τα 5,5 δις δολάρια. Η McLaren, μετά τη Ferrari είναι από τις ιστορικότερες ομάδες, έχει ιδρυθεί από τον Μακλαρεν το 1963. Η ομάδα συμμετείχε στον πρώτο της αγώνα στη Φόρμουλα Ένα το 1966 και έχει κερδίσει 20 παγκόσμια πρωταθλήματα.
Πάντως, τον χορό των παρουσιάσεων τον ξεκίνησε η Haas που αποκάλυψε επίσημα το νέο της μονοθέσιο. Πρόκειται για το VF-24 με τον χρωματισμό του να είναι κυρίως άβαφο carbon, έχοντας λευκά και κόκκινα στοιχεία.
To έμπειρο ζευγάρι των οδηγών Κέβιν Μαγκνουσετ και Νικο Χούλκενμπεργκ θα συνεχίσει να προσφέρει σταθερότητα.
Η Haas F1 θα αποκαλύψει τη νέα VF-24 κατά τη διάρκεια της ημέρας δοκιμών που έχει προγραμματίσει να κάνει στην αγγλική πίστα του Σίλβερστοουν στις 11 Φεβρουαρίου. Στόχος η ανανεωμένη ομάδα και με την υποστήριξη του ιδιοκτήτη της ομάδας, Τζιν Χάας, να βελτιωθεί η απόδοσή της και να μην τερματίσει ξανά στην τελευταία θέση της βαθμολογίας.