Επειδή όλοι μιλάμε για τον ρόλο που παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ας δούμε ένα παράδειγμα καλής επικοινωνίας: ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν αυτός που αποκάλυψε πως η sold-out συναυλία των Coldplay θα γίνει κανονικά στο ΟΑΚΑ, γιατί αυτό θα ανοίξει «το αργότερο» από τα μέσα Απριλίου.
Στην πραγματικότητα, ούτε αρμόδιος είναι να το πει ούτε φυσικά το Μέγαρο Μαξίμου λειτουργεί ως διοργανώτρια εταιρεία, για να κάνει την ανακοίνωση.
Κανείς όμως δεν μπορεί να αντισταθεί σε έναν «ύμνο για το Σαββατοκύριακο» και στο αφήγημα της ανάπτυξης που συνεχίζεται και κάπου χαλούσε με το στέγαστρο του ιστορικού γηπέδου υπό κατάρρευση.