Στις 15 Φεβρουαρίου 1936, ο Αδόλφος Χίτλερ ανακοινώνει την κατασκευή του Volkswagen Beetle ή αλλιώς του Αυτοκινήτου του Λαού.
Το 1972, ο Σκαραβαίος θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο, καταρρίπτοντας το ρεκόρ παραγωγής που κατείχε έως τότε το Model-T του Χένρι Φορντ, καθώς το 15.007.034ο Beetle έβγαινε από το εργοστάσιο της πόλης Βόλφσμπουργκ.
Το θρυλικό σκαθάρι που έχει σηματοδοτήσει μια ολόκληρη εποχή, μεγαλώνοντας πάνω στις λιλιπούτειες ρόδες του πάνω από τρεις γενιές, το αυτοκίνητο του λαού με την πιο πολυσυζητημένη σχεδιαστική του γραμμή, είναι πλέον παρελθόν. Το τελευταίο αντίο πραγματοποιήθηκε το 2018, στο εργοστάσιο παραγωγής του Beetle στο Μεξικό.
Αν και πολλοί ήταν αυτοί που διατηρούσαν τις ελπίδες, πως το σκαθάρι θα παρέμενε στην γραμμή παραγωγής, τελικώς, το σενάριο ύπαρξης ενός ηλεκτρικού Beetle ναυάγησε. Έτσι, ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα έκλεισε τη δική του ιστορία με τα νούμερα να είναι άκρως εντυπωσιακά.
Κυκλοφόρησε σε κλειστή, ενώ, πολύ περισσότερο αγαπήθηκε η κάμπριο εκδοχή του. Κατάφερε να «ντροπιάσει» ακόμη και τους απογόνους του Φορντ, που έλεγε, ότι, ένα τόσο άσχημο αυτοκίνητο αποκλείετε να πετύχει εμπορικά. Η τελευταία και πιο μοντέρνα γενιά του παρουσιάστηκε το 1998, και κατάφερε να κρατήσει ζωντανό τον θρύλο της αυτοκίνησης για περισσότερο από δύο δεκαετίες. Όμως, τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις του μοντέλου είχαν σταθερά πτωτική πορεία.