Δεν πρόλαβε να χαρεί το τεράστιο φιλοδώρημα που έβαλε μια σερβιτόρα του εστιατορίου Mason Jar Cafe στο Benton Harbor. Οι ιδιοκτήτες ωστόσο απέλυσαν την Linsey Boyd δηλώνοντας πώς «ήταν αποκλειστικά επιχειρηματική απόφαση».
Το φιλοδώρημα 10.000 δολαρίων
Το Mason Jar Cafe στο Benton Harbor, βρίσκεται στο νότιο Μίσιγκαν. Ένας μεσήλικας άντρας ντυμένος με μαύρο κοστούμι, μετά από μια κηδεία, έκανε μια παραγγελία αξίας 32,43 δολαρίων, πλήρωσε με κάρτα American Express και άφησε πίσω ένα φιλοδώρημα 10.000 δολαρίων με την ελπίδα να σκορπίσει χαρά, σύμφωνα με τον Free Press του Ντιτρόιτ.
Ο άνδρας, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, άφησε το πλέον viral tip για να τιμήσει έναν φίλο του οποίου η κηδεία ήταν στην πόλη και είχε ζητήσει από την σερβιτόρα Linsey Boyd να μοιράσει το δώρο σε όλο το προσωπικό, ποσό που έφτανε λίγο πάνω από 1.100 δολάρια για κάθε εργαζόμενο.
«Θα πω ότι δεν είχε καμία σχέση με το φιλοδώρημα. Έλαβε ολόκληρο το φιλοδώρημα, δεν πλήρωσε φόρους για αυτό (η επιχείρηση το πλήρωσε). Ναι, μοιράστηκε το φιλοδώρημα κατόπιν αιτήματος του άνδρα που το άφησε» έγραψαν στο Facebook οι ιδιοκτήτες Able Martinez και Jayme Cousins.
Μέρες μετά τη λήψη της σημαντικής πληρωμής, η Boyd ισχυρίστηκε ότι το δράμα είχε αρχίσει να εκτυλίσσεται μέσα στο εστιατόριο και η διοίκηση της είχε ζητήσει να λάβει άδεια εκείνη την Κυριακή ως ημέρα ψυχικής υγείας, πρόσθεσε το πρακτορείο, επικαλούμενο μια διαγραμμένη πλέον ανάρτηση στο Facebook.
Απολύθηκε μέσω τηλεφώνου
Στη συνέχεια, η Boyd είπε ότι η διοίκηση επικοινώνησε μαζί της την Κυριακή το βράδυ και της είπε να πάρει και την επόμενη μέρα άδεια. Η σερβιτόρα έστειλε μήνυμα στο εστιατόριο τη Δευτέρα για να ρωτήσει αν της έλεγαν «με επαγγελματικό τρόπο να μην επιστρέψει». Απολύθηκε μέσω τηλεφώνου εκείνη την Τρίτη, ανέφερε το WSBT-TV.
«Μια εβδομάδα είμαι τόσο καταπληκτική, εργατική υπάλληλος, φοβερή μητέρα… δεν θα μπορούσε να συμβεί σε καλύτερο άνθρωπο», φέρεται να έγραφε η ανάρτηση της Boyd. «Τώρα, είμαι χωρίς δουλειά, για πρώτη φορά από τότε που ήμουν 15 ετών».
Διαψεύδει το εστιατόριο
Η διοίκηση του εστιατορίου έκτοτε διέψευσε τους ισχυρισμούς της Boyd, υποστηρίζοντας ότι η απόλυση δεν είχε καμία σχέση με το φιλοδώρημα ή τις συνέπειες που ακολούθησαν, αλλά δεν μπορούσαν επίσης να υπεισέλθουν σε λεπτομέρειες λόγω της εργατικής νομοθεσίας.
«Νοιαζόμαστε πραγματικά για το προσωπικό μας», πρόσθεσε το ζευγάρι. «Έχουμε το ίδιο προσωπικό για 5-6 χρόνια. Έχουμε κορίτσια από το κολέγιο που έρχονται σπίτι κάθε καλοκαίρι και είναι εδώ και τέσσερα χρόνια. Παίρνουμε το προσωπικό μας προς τα βόρεια στο τέλος κάθε καλοκαιρινής περιόδου, δίνουμε δωρεές για τα κεφάλαια κολεγίων για αυτούς, το κρατήσαμε απασχολημένο μέσω του Covid, κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να μην χάσουμε προσωπικό.
«Ξέρω ότι λέγονται πολλά ότι την αφήσαμε να φύγει λόγω του φιλοδωρήματος και αυτό δεν είναι λογικό», είπε ο Cousins στο WOOD-TV. Έχουμε ένα προσωπικό που συνέχισε να εργάζεται για εμάς εδώ και χρόνια και παιδιά κολεγίου που επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι και δίνουμε συνέχεια ευκαιρίες στο προσωπικό μας, επομένως σαφώς δεν θα αφήναμε κάποιον να φύγει χωρίς κανένα λόγο».
Πρόσθεσε ότι δεν έλαβαν την απόφαση επιπόλαια και η απόλυση ενός υπαλλήλου είναι κάτι που το εστιατόριο προσπαθεί να αποφύγει. «Σε αυτή την περίπτωση, ήταν καθαρά μια επιχειρηματική απόφαση».
Η απολυμένη υπάλληλος στη συνέχεια «έφυγε από την πόλη σήμερα το πρωί για να περάσει χρόνο με την οικογένεια και να ξεφύγει» μετά τη δύσκολη εβδομάδα, σύμφωνα με το WNDU.