Αυτοψία στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, όπου θα κατασκευαστεί η υπερυψωμένη οδική αρτηρία (flyover) πραγματοποίησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.
«Flyover. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μια κίνηση τη ζωή μιας πόλης. Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα», σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης.
Το flyover ξεκίνησε δίχως να υλοποιηθεί στο σύνολο του το master plan, που είχε εγκριθεί το 2012. Ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος, που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να μην κατασκευάσει, θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση, που εδώ και τέσσερις μήνες είναι ανυπόφορη για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.
«Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι…»
«Αναζητείται», συμπλήρωσε, «μια λογική απάντηση γιατί ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το flyover, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών».
Επίσης, ο κ. Ανδρουλάκης, υποστήριξε ότι «αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μια προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης».
Ο γραμματέας υποδομών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Σαρηγιάννης, επισήμανε στον κ. Ανδρουλάκη το τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης – Συκεών, όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός.
Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πώς θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία.