temp 21 oC weather-icon
20oC
30oC
News Now
O Νικι Λάουντα, άλλαξε τον ρου της Formula1
Αγορά

O Νικι Λάουντα, άλλαξε τον ρου της Formula1

Ο Λάουντα ήταν πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula1, αυστριακός στην καταγωγής ενώ τα τελευταία χρόνια ήταν επίτιμος πρόεδρος στο αγωνιστικό τμήμα της Mercedes-Benz.

Είναι η ημέρα που γεννήθηκε ο Θρύλος της Φόρμουλα 1, Νίκι Λάουντα. 22 Φεβρουαρίου 1949!

Γεννήθηκε το 1949 και έζησε για 70 χρόνια, γεμάτος εμπειρίες, αγώνες, ένας άνθρωπος που ζούσε και ανέπνεε από τα πιτ στοπ, τα μονοθέσια, την ταχύτητα.

Ο Νίκι Λάουντα , λίγους μήνες πριν πεθάνει, είχε υποβληθεί σε εγχείρηση στους πνεύμονες. Τον Μάιο του 2019, και ενώ, ήταν σε διακοπές στην ισπάνική , μετά από μια αδιαθεσία,  μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο στην Αυστρία. Λίγες ώρες πριν γίνει γνωστός ο θάνατός του, φέρεται να είχε μεταφερθεί σε ειδική κλινική στην Ελβετία, για αιμοκάθαρση. Ο Νίκι Λάουντα είχε υποβληθεί δύο φορές σε μεταμόσχευση νεφρού, το 1997 και το 2005.

Kατέκτησε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα, κίνησε τα νήματα της Formula1, δημιούργησε μια αεροπορική εταιρεία και ήταν για πολλά χρόνια σύμβουλος της Mercedes, σε νευραλγικές θέσεις, πάντα δίπλα στους ταλαντούχους οδηγούς αγώνων.

Ο Λάουντα έζησε μια περιπετειώδη ζωή, με πιο άτυχη στιγμή, το 1978, όταν  την 1η Αυγούστου 1976, οδηγώντας τη Ferrari του στο περίφημο σιρκουί του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία, έπεσε σε έναν διαχωριστικό τοίχο με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να τυλιχτεί στις φλόγες.

Έμεινε παγιδευμένος για ένα λεπτό, τον έβγαλαν σχεδόν …νεκρό με πολλαπλά εγκαύματα, έμεινε στην εντατική αλλά, για να θεραπευτεί, επέστρεψε στις πίστες, εκεί, όπου θεώρησε ότι, τα σημάδια του θα γίνουν καλά μόνο αν ξανατρέξει.  Όπως ακόμη και σήμερα , όλοι αναφέρουν, ότι εκείνη την ημέρα κατάφερε να ξεγελάσει τον …χάρο!

Μπήκε – αλήθεια, ποιος θα το τολμούσε σήμερα αυτό; – σε μονοθέσιο ενάμιση μήνα αργότερα, με τις πληγές ανοιχτές και τους γιατρούς να σηκώνουν τα χέρια, αρνούμενοι να πιστέψουν, ότι θα αψηφούσε τον κίνδυνο.

Τα σημάδια δεν θα διόρθωσε ποτέ, για να δείχνει στους οδηγούς, ότι η ταχύτητα, η αμέλεια στους δρόμους και η απροσεξία μπορούν να φέρουν πολύ άσχημα αποτελέσματα. «Τα άφησα επίτηδες ως παραδειγματισμό», για να τα βλέπουν οι οδηγοί που πιστεύουν ότι το αυτοκίνητο και η οδήγηση δεν είναι επικίνδυνο.

Υπήρξε σύμβουλος της Scuderia Ferrari, επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Jaguar, σχολιαστής της γερμανικής τηλεόρασης τα Σαββατοκύριακα των αγώνων, μη εκτελεστικός πρόεδρος της Mercedes AMG Petronas F1 Team — του ανήκε το 10% αυτής της τελευταίας. 

Περισσότερα
Ροή Ειδήσεων