H Scuderia δηλώνει ότι το 2024 δεν θα είναι τελικώς η χρονιά που θα κάνει το μεγάλο «μπαμ» στις πίστες, παρά τις έντονες φήμες, που αναφέρουν ότι η Ferrari έχει πλέον το μονοθέσιο…πυροβόλο που θα έκανε τη διαφορά. Και να μειώσει και τη διαφορά που τη χωρίζει μέσα στην πίστα με τη Red Bull. Ο Φρεντ Βάσερ, αφεντικό της Ferrari επιμένει ότι περιμένουν τη μεγάλη αλλαγή από το 2025 με την έλευση του Χάμιλτον, για να μπουν με αξιώσεις μέσα στις πίστες. Παρόλα αυτά φέτος , για τη Ferrari θα είναι το μεταβατικό έτος, όπου τεχνικοί, οδηγοί και μονοθέσιο θα πρέπει να δείξουν ότι έχουν κάνει άλματα προόδου, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια …ανομβρίας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η άποψη του τεχνικού διευθυντής της Aston Martin, Νταν Φάλοους, που πιστεύει ότι αρκετά μονοθέσια, και άλλων ομάδων, έχουν πλέον τα εφόδια ώστε να απειλήσουν τη νέα RB20, της Red Bull. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι αντίπαλες ομάδες της Red Bull πλησιάζουν την πρωταθλήτρια ομάδα, έχοντας κάνει πλέον μεγάλα βήματα στο σχεδιασμό σε σχέση με άλλες χρονιές».
Στον απόηχο της μεγάλης μεταγραφής, στη Formula1 και τη μετακίνηση του Χάμιλτον στη Ferrari, ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε ότι πιστεύει ότι αυτό για τον βρετανό πιλότο και επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή θα τον βοηθήσει ώστε να είναι πιο cool στην ιταλική ομάδα! Μάλιστα σε ερώτηση αν βλέπει στο μέλλον τον εαυτό του στην Scuderia, ο ίδιος το απέκλεισε αναφέροντας ότι είναι πολύ ευχαριστημένος με την ομάδα και έχει ένα μακροπρόθεσμο συμβόλαιο.
Στην επιφάνεια βγήκε την εβδομάδα που μας πέρασε το σενάριο επιστροφής αγώνα γκραν πρι στην Κωνσταντινούπολη. Η τουρκική πίστα παρά τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στη διεξαγωγή αγώνα στο παρελθόν (με πολλές τεχνικές ατέλειες, παραλείψεις και θέματα ασφάλειας ) – φαίνεται να επιθυμεί, σύμφωνα με τους υπεύθυνους του μηχανοκίνητου σπορ, να επιστρέψει στο καλεντάρι!
Η γειτονική μας χώρα φιλοξένησε αγώνα της Formula 1 την περίοδο 2005-’11, και έπειτα και πάλι το 2020 και ’21 εξαιτίας των περιορισμών του Covid που είχαν βγάλει αρκετά γκραν πρι από το καλεντάρι και η πίστα στην Κωνσταντινούπολη αποτέλεσε λύση ανάγκης. Στόχος των ανθρώπων της πίστας να συζητήσουν την επιστροφή τους στο καλεντάρι του 2026! Όταν θα κάνουν πρεμιέρα οι νέοι κανονισμοί στα μονοθέσια με την εποχή της υβριδικής τεχνολογίας να κυριαρχεί σε όλες τις ομάδες. Πάντως, στο Τουρκικό GP το ρεκόρ γύρου το έχει ο Φέτελ από το 2011 με 1:25.049.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Istanbul Park έχει τη πιο απαιτητική στροφή ολόκληρου του Πρωταθλήματος που στο παρελθόν έχει συζητηθεί: Πρόκειται για μια αριστερή παρατεταμένη στροφή όπου τα μονοθέσια τρέχουν με 280χλμ/ώρα αναπτύσσοντας πλευρικές επιταχύνσεις της τάξεως των 4,5g για 7 δευτερόλεπτα! Κοινώς, όποιος έχει … γερό αυχένα, αντέχει!
H oσμή σκανδάλου στον κόσμο της Formula1 παραμένει στην επικαιρότητα εν μέσω της έρευνας που διεξάγει στο πρόσωπο του διευθυντή της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ σχετικά με τις κατηγορίες “απρεπούς συμπεριφοράς” που τον σε υπάλληλο της ομάδας του!
Το αφεντικό της Red Bull Racing ανακρίθηκε πριν λίγες ημέρες από ανεξάρτητο δικηγόρο στο Λονδίνο και παρόλο που του ζητήθηκε από την μητρική Red Bull GmbH να παραιτηθεί οικειοθελώς, ο ίδιος αρνούμενος κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς, παραμένει στη θέση του και εκτελεί τα καθήκοντά του ως διευθυντής της ομάδας. Μάλιστα η Formula 1 έβγαλε ανακοίνωση και καλεί την αυστριακή εταιρεία να επιλύσει το θέμα το νωρίτερο δυνατόν, πιθανόν πριν την εκκίνηση του πρώτου γκραν πρι!
Σύμφωνα με την ολλανδική εφημερίδα De Telegraaf ο Χόρνερ έστειλε στην υπάλληλο της ομάδας σεξουαλικού περιεχομένου μηνύματα στην εφαρμογή WhatsApp. Όταν το θέμα έλαβε διαστάσεις, ο Βρετανός προσέφερε το ποσό των 650.000 λιρών ως αποζημίωση για να λήξει το θέμα πριν πάρει έκταση.