H Hyundai παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που φέρει στην ονομασία του το περίφημο γράμμα Ν και απλά εκτοξεύει τις επιδόσεις!
Πως θα είναι η ζωή με τα ηλεκτρικά σε λίγα χρόνια; Η Hyundai δίνει την απάντηση. Με γκάζια, πολλά άλογα κάτω από το καπό και μόνο ηλεκτρικά! Αυτό το δόγμα πρεσβεύει η πιο …σπέσιαλ από πλευράς επιδόσεων έκδοση του ηλεκτρικού Ioniq 5 N, που το είδαμε στην τελική του μορφή, που εκτοξεύει τις επιδόσεις.
Μόνο που αυτή τη φορά τα άλογα είναι πολλά! 650! Φυσικά αγωγός σε αυτό είναι το πακέτο Performance Blue που συνοδεύεται και από ένα αγωνιστικό πακέτο με το φουσκωμένα αμάξωμα, τις πολλές πινελιές και τις κόκκινες λεπτομέρειες στα αεροδυναμικά βοηθήματα. Επίσης, φέρει ζάντες διαμέτρου 21 ιντσών (σε λάστιχα 275/35).
Η συνολική του ισχύς βασίζεται σε δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) που παράγουν συνολικά 610 άλογα και 740 Nm ροπής! Για 10 δευτερόλεπτα και κατόπιν ενεργοποίησης του N Grin Boost, το δεξί πεντάλ μπορεί να έχει στη διάθεση του 650 ίππους και 770 Nm. Το ισχυρό EV επωφελείται από διάφορες τεχνικές βελτιώσεις. Οι ηλεκτροκινητήρες του περιστρέφονται μέχρι τις 21.000 σ.α.λ!
Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 3,5΄΄ ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 260 χλμ/ώρα.
Επίσης, η κορεατική φίρμα δεν θα άφηνε την ισχύ να μην κατανέμεται με τον ιδανικότερο και πιο «στρωτό» τρόπο. Το σύστημα N Drift Optimizer φροντίζει να κατανέμει τη ροπή εμπρός-πίσω, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει και τη σκληρότητα της ανάρτησης, την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του e-LSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης).
Το IONIQ 5 N καθιερώνει τη Hyundai N είναι το νέο ηλεκτρικό πυραυλάκι, που φέρει όλες τις τελευταίες προηγμένες τεχνολογίες , που ως στόχο έχουν να εφαρμοστούν σε όλα τα ηλεκτροκίνητα (EV) μοντέλα της Hyundai. Το Ioniq 5 N είναι το πρώτο τετρακίνητο παραγωγής του N Division, αντλώντας πολλές ιδέες από τα i20 Rally1 του WRC.