Σε μια αλλαγή προχωρούν ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων, με τους οδηγούς να μην το παρατηρούν μέχρι την… ύστατη στιγμή.
Η στιγμή αυτή είναι όταν παθαίνουν λάστιχο και αναζητούν τη ρεζέρβα ή τον ανταλλακτικό τροχό ανάγκης στο πορτ παγκάζ του αυτοκινήτου τους, χωρίς όμως θετικό αποτέλεσμα.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που βγαίνουν από τα εργοστάσια, δεν συμπεριλαμβάνει τη ρεζέρβα στον απαραίτητο εξοπλισμό.
Η επιλογή αυτή γίνεται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την εξοικονόμηση χρημάτων, για να μειωθεί το συνολικό βάρος του αμαξώματος, αλλά και για την αύξηση του χώρου αποσκευών, που πλέον είναι αρκετά σημαντική παράμετρος στην αναζήτηση για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Ωστόσο, όπως σημειώνουν οι κατασκευαστές, η αλλαγή αυτή μελετήθηκε για έναν απλό λόγο: γιατί στα ηλεκτρικά οχήματα δεν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος για ρεζέρβα ή ανταλλακτικό τροχό, καθώς εκεί υπάρχουν οι απαραίτητες μπαταρίες για την κίνηση του οχήματος.
Βάζουν εργαλεία επισκευής
Αντ’ αυτού, οι κατασκευαστές τοποθετούν σε ειδικό χώρο στο πορτ παγκάζ του οχήματος ένα κιτ επισκευής ελαστικού.
Τα εργαλεία αυτά, συχνά χρησιμεύουν στην επισκευή μιας μικρής τρύπας στο ελαστικό, όμως συχνά δεν μπορούν να προσφέρουν βοήθεια αν το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο.