Το νέο Qashqai αποπνέει έναν αιχμηρό και μοντέρνο δυναμισμό χάρη στην ανανεωμένη σχεδίασή του. Η μπροστινή γρίλια του Qashqai έχει ανασχεδιαστεί πλήρως δημιουργώντας μια ακόμα πιο δυναμική πρώτη εντύπωση.
Το νέο Qashqai είναι το πρώτο όχημα στην ευρωπαϊκή γκάμα της Nissan με ενσωματωμένη την σουίτα Google.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα συνεχίσει να δίνει το παρών, όπως ακριβώς και η οθόνη για το σύστημα infotainment, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, με τις 64 διαθέσιμες αποχρώσεις. Συν τοις άλλοις, το νέο Qashqai υποστηρίζει εφαρμογές της Google, όπως το Google Maps, το Google Play Store αλλά και τον φωνητικό βοηθό, όπως ακριβώς συμβαίνει στα σύγχρονα smartphone, μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες συνδεσιμότητας
Σε ορισμένα σημεία, η Nissan έχει χρησιμοποιήσει και βιώσιμα υλικά. Στα πολύ θετικά της καμπίνας η ύπαρξη περιστροφικών διακοπτών για τον κλιματισμό, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εργονομία.
Μια νέα διάσταση στην αναβαθμισμένη αίσθηση στο εσωτερικό του νέου Qashqai είναι η προσθήκη ατμοσφαιρικού φωτισμού στις εκδόσεις N-Connecta, N-Design και άνω. Προηγμένα LED, τα οποία είναι διακριτικά τοποθετημένα, επιτρέπουν στον οδηγό (ή τον συνοδηγό) να εξατομικεύει τον εσωτερικό φωτισμό σύμφωνα με την διάθεσή του.
Και το e-POWER είναι ο πρωταγωνιστής κάτω από το καπό. Ο βενζινοκινητήρας παράγει την ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται για την κίνηση των τροχών.
Το αποτέλεσμα αείναι μια εμπειρία οδήγησης που συνδυάζει την απόκριση και τη φινέτσα με την αποτελεσματικότητα . Χάρη στο e-POWER, οι πελάτες δεν χρειάζεται πλέον να αποδέχονται μια μέτρια οδηγική εμπειρία, όπως συμβαίνει με τα παραδοσιακά υβριδικά.
Βασικό χαρακτηριστικό για το μοναδικό και καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης του e-POWER είναι ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων. Οι τροχοί κινούνται πάντα απευθείας από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει άμεση, υψηλή ροπή και γραμμική απόκριση. Αποτέλεσμα είναι μια αίσθηση οδήγησης EV χωρίς όμως να χρειάζεται να σκεφτεί κανείς την φόρτιση – μία ιδανική επιλογή για πελάτες που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να κάνουν τη μετάβαση στο 100% EV.
Ο μοναδικός ρόλος του προηγμένου υπερτροφοδοτούμενου 3κύλινδρου κινητήρα – με τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης – είναι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία αποστέλλεται μέσω του μετατροπέα είτε στον ηλεκτροκινητήρα 140 kW είτε στην μπαταρία 1,8 kwh (ή και στα δύο, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες οδήγησης).