H CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα της μοντέλα CUPRA Formentor και CUPRA Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν το success story των προκατόχων τους.
Το ανανεωμένο εξωτερικό περιλαμβάνει το λογότυπο CUPRA στο καπό, το τολμηρό κεντρικό στοιχείο στο εμπρός μέρος των δύο μοντέλων που θυμίζει ρύγχος καρχαρία, το οποίο καθορίζει την επιθετική εμφάνιση με τα τριγωνικά φώτα LED matrix και το μεγάλο, τολμηρό κάτω άνοιγμα.
Πρωταρχικό κριτήριο στην επιλογή των υλικών ήταν η βιωσιμότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα bucket καθίσματα που φέρουν επένδυση είτε από ανακυκλωμένες μικροΐνες σε ποσοστό 73%, είτε από οικολογικό δέρμα.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η ψηφιακή εμπειρία του οδηγού. Μία νέα και βελτιωμένη διεπαφή (HMI) ενσωματώνεται στο ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι, καθώς και στο μεγαλύτερο σύστημα infotainment με οθόνη 12,9”, που διαθέτει slider με έμμεσο φωτισμό.
Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν ένα νέο σύστημα ήχου υψηλής πιστότητας με 12 ηχεία που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Sennheiser Mobility. Το σύστημα αποδίδει τον καθαρό ήχο με την υπογραφή της Sennheiser που εμπιστεύονται οι μουσικοί δημιουργοί και καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζίνη), ήπια υβριδική (eTSI), TDI (diesel) και eHybrid (plug-in υβριδική). Η νέα γενιά του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης αποδίδει 272PS (200kW), προσφέρει πάνω από 100km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και είναι πλέον συμβατή και με γρήγορη φόρτιση (έως και 50kW DC).
Αποκλειστικά διαθέσιμος για το CUPRA Formentor και το CUPRA Leon Sportstourer είναι ένας νέος βενζινοκινητήρας (TSI), που αποδίδει 333PS (245kW) με τεχνολογία torque splitter και φρένα της Akebono.
Το νέο CUPRA Formentor έρχεται με υψηλές φιλοδοξίες, βαδίζοντας στα χνάρια του επιτυχημένου προηγούμενου Crossover / SUV. Το CUPRA Formentor είναι το best seller της εταιρείας και εξελίσσεται σε σύμβολο της μάρκας. Στην ανταγωνιστική αγορά A-CUV, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης με 120.100 παραδόσεις παγκοσμίως πέρυσι (+23,0% σε σχέση με το 2022). Αξιοσημείωτα αποτελέσματα για το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τη μάρκα.