Nα ενώσει το μέλλον με το παρελθόν της επιχειρεί η Audi με την αναβίωση του NSU, μιας και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει τις ρίζες της στη δεύτερη – συγκεκριμένα η τελευταία συγχωνεύτηκε στα τέλη της δεκαετίας του 60 με την Auto Union. Αργότερα η VW έχτισε πάνω στα θεμέλια των δυο ιστορικών αυτοκινητοβιομηχανιών δημιουργώντας τους τέσσερις κύκλους της σημερινής Audi .
Mετά από πολλά χρόνια η Audi αποτίνει φόρο τιμής στους προγόνους της, γιορτάζοντας τα 105 χρόνια από το πρώτο NSU με το πρωτότυπο Prinz, ένα όνομα που προέχεται από το παρελθόν, όντας και ένα μοντέλο που είχε διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εμπορική καταξίωση της φίρμας. Το συγκεκριμένο μοντελάκι είχε μείνει στην παραγωγή έως τα τέλη του 50. Μετά παό 70 χρόνια η Audi δίνει λευκό χαρτί σε σπουδαστές του σχεδιαστικού τμήματος και δημιουργούν ένα συναρπαστικό σε σχεδίαση μοντέλο, με το σημερινό Prinz 4 να παντρεύει το παρελθον με τις σύγχρονες σημερινές επιταγές.
Εχει ιδιαίτερα αγωνιστική φορεσιά: Από τα φουσκωμένα φτερά του, τις μεγάλες ζάντες, τις επιβλητικές αεροτομές και τα 6 κυκλικά (3 ανά πλευρά) φωτιστικά σώματα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο πάτωμα προέρχεται από το Audi A1 . Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα συνθετικά υλικά, την ανακύκλωση των υλικών του ενώ σε πολλά σημεία το αυτοκίνητο είναι προϊόν 3D εκτύπωσης. Στο πιο ενδιαφέρον στοιχείο ότι ο ηλεκτροκινητήρας των 240 ίππων προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις με την ενέργεια να αντλείται από μια μπαταρία 17,3 kWh.
“Φιλοδοξούσαμε να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που δεν θα ήταν μόνο γρήγορο και αισθητικά ευχάριστο, αλλά και θα τιμούσε την 150η επέτειο της τοποθεσίας”, λέει ο Dean Scheuffler, μαθητευόμενος μηχανικός αυτοκινήτων στην Audi στο Neckarsulm.
Ο κινητήρας προέρχεται από το Audi e-tron του 2020, ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης είναι δανεισμένη από το plug-in υβριδικό Audi Q7 TFSI e quattro. Σαφώς, η γερμανική εταιρεία δεν γνωρίζει ακόμη ποια θα είναι η κατάληξη του πρωτότυπου μοντέλου της, που σίγουρα έχει ενθουσιάσει τους παραδοσιακούς πελάτες της, με την επιστροφή του NSU! Ίσως η ρετρομανία – όπως με τον σκαραβαίο – να τους επηρεάσει και το εντυπωσιακό δημιούργημα των φοιτητών να βγει στους δρόμους.