Το …χάπι της νεότητας θέλει να δείξει ότι έχει «καταπιεί» ο Φερνάντο Αλόνσο, που παρά τα 42 του χρόνια κλείνει νέα συμβόλαια με την ομάδα του – ποιος ξέρει ίσως και να φλερτάρει και με άλλη ομάδα! – αφού η Aston Martin ανακοίνωσε προσφάτως, ότι θα επεκτείνει το συμβόλαιο του για άλλα δύο χρόνια!
Αυτό σημαίνει ότι, ο Ισπανός πιλότος θα συνεχίσει να τρέχει τόσο το 2025 όσο και το 2026, που πλέον θα ισχύουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί του αθλήματος φέροντας σημαντικές στα μονοθέσια. Οπότε γκάζια για τον Αλόνσο και στα 45, αν και ο ίδιος αναφέρει ότι δεν γνωρίζει αν μπορεί να ακολουθήσει το απαιτητικό πρόγραμμα της F1 , στο οποίο προστίθενται συνεχώς γκραν πρι – προς το παρόν το εξαντλητικό πρόγραμμα των 24 GP της Formula 1 φαίνεται να μην αλλάζει!
Στόχος ο Αλόνσο να επανενωθεί με την ομάδα που είχε συνεργαστεί στο παρελθόν, την Honda, η οποία θα ξεκινήσει συνεργασία προμήθειας κινητήρων από τους Ιάπωνες στην Aston Martin F1.
Ειδικότερα, η τεράστια δημοτικότητα του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο, που συνεχίζει να τρέχει στη Formula1 σε ηλικία 42 ετών, βοήθησε στη εγκαθίδρυση του ισπανικού γκραν πρι στο παρελθόν. Τοσο ο Αλόνσο όσο και ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, γεννημένοι και μεγαλωμένοι στη Μαδρίτη, είναι δύο από τους πιο δημοφιλείς οδηγούς του αθλήματος.
Ο Αλόνσο κέρδισε παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2005 και το 2006 και πιστώνεται τη μεγάλη έκρηξη στη δημοτικότητα της F1 στην Ισπανία, που ως συνήθως ευνοούσε τους αγώνες μοτοσικλέτας!
Και επειδή πολύ λόγος γίνεται για το εξαντλήτικό πρόγραμμα στην Formula1, ο θεσμός ανακοίνωσε πολύ νωρίτερα από το καθιερωμένο χρονικό ραντεβού, που ήταν στα τέλη της σεζόν, το καλεντάρι του 2025, που θα περιλαμβάνει και πάλι 24 γκραν πρι. Μάλιστα, το 2025 η Formula1 θα γιορτάζει την 75η επέτειο ( το πρώτο γκραν πρι διεξήχθη το 1950 στη Βρετανία). Όπως φανερώνεται στο νέο καλεντάρι του επόμενου έτους η πρεμιέρα το πρωταθλήματος επιστρέφει στη Μελβούρνη, και όχι στη Μέση Ανατολή -όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια- στις 16 Μαρτίου 2025. Σταθερός παραμένει ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς που θα είναι στο Άμπου Ντάμπι, στις 7 Δεκεμβρίου. Πάντως, το 2025 θα είναι ίδιο, χωρίς αλλαγές σε πίστες, αφού παραμένουν οι ίδιες!
Και την ώρα που η Formula1 έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα στην ιστορία της, οι πιλότοι συνεχίζουν να παραπονιούνται και να γκρινιάζουν για το κουραστικό και κυρίως επίπονο καλεντάρι. Ο λόγος, τα απανωτά ταξίδια, οι συχνές αλλαγές ηπείρων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε συνδυασμό με τις εξίσου κουραστικές για τις οργανισμό τους αλλαγές ζωνών της ώρας, που δεν τους δίνεται η δυνατότητα να προσαρμοστούν!