Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai Bayon που φέρει νέα εμφάνιση, ως μικρό crossover που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη. Επίσης, διακρίνεται για τον κομψό του σχεδιασμό με σφηνοειδή εμφάνιση στο πίσω μέρος, ενώ τα φώτα σε σχήμα βέλους υπογραμμίζουν τη δυναμική της κολόνας.
Προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας, ψηφιακό πιλοτήριο κορυφαίες λειτουργίες infotainment που έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, χάρη στην εισαγωγή των ενημερωμένων χαρτών Over-the-Air (OTA).
Οι πελάτες επωφελούνται τώρα από ένα LCD Cluster 4,2 ιντσών και μια οθόνη 10,25 ιντσών (AVN) στον στάνταρ εξοπλισμό. Το νέο BAYON συνεχίζει να προσφέρει χαρακτηριστικά που ήταν ήδη δημοφιλή στον μοντέλο, όπως ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών (προαιρετικά) με δυνατότητα διαμόρφωσης διαφορετικών γραφικών, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη φόρτιση και την πιο πρόσφατη ενημέρωση της τηλεματικής Bluelink ®.
Δύο θύρες USB-C – μία μπροστά και μία πίσω – διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τη φόρτιση των συσκευών τελευταίας τεχνολογίας. Η μπροστινή θύρα USB-A επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, επιτρέποντας στους επιβάτες να συνδέσουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα infotainment του οχήματος. To πακέτο ολοκληρώνει ένα premium ηχοσύστημα Bose, προσφέροντας στους επιβάτες μια εμπειρία ακρόασης υψηλής ποιότητας χάρη στα οκτώ ηχεία του – συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer.
Στο νέο μοντέλο έχουν αντικατασταθεί οι λαμπτήρες με τεχνολογία LED από LED Room/Map και Sunvisor λάμπες και διαθέτει τη νέα τεχνολογία πολύχρωμου μπροστινού φωτισμού περιβάλλοντος, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να προσαρμόσουν το χρώμα του εσωτερικού φωτισμού ώστε να ταιριάζει στη διάθεσή τους.
Φέρει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και συστήματα υποβοήθησης, όπως το Lane Following Assist (LFA) που λειτουργεί για να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του. Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) εκπέμπει πρώτα έναν συναγερμό και, εάν είναι απαραίτητο, ενεργοποιεί τα φρένα για να αποτρέψει τη σύγκρουση αλλά και το Smart Cruise Control (NSCC) που βασίζεται στην πλοήγηση, χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να προσαρμόζει την ταχύτητα αυτόνομα όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης σε τυφλό σημείο (BCA) χρησιμοποιεί πολλούς αισθητήρες τοποθετημένους γύρω από το αυτοκίνητο για να παρακολουθεί τις γωνίες και, εάν εντοπιστεί άλλο όχημα κ.α
Το Νέο BAYON διαθέτει πλέον eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εάν ανοίξουν οι αερόσακοι του οχήματος σε περίπτωση ατυχήματος. Εναλλακτικά, οι επιβάτες μπορούν επίσης να ενεργοποιήσουν αυτή τη λειτουργία με το πάτημα ενός κουμπιού.