Νέα στοιχεία που έρχονται να φωτίσουν άγνωστες πτυχές της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών περιλαμβάνονται στην 75σέλιδη έκθεση τεχνικών συμβούλων, που ορίστηκαν από τους συγγενείς των θυμάτων με στόχο να συνδράμουν το έργο της Δικαιοσύνης..
Οι τεχνικοί σύμβουλοι επισημαίνουν συνολικά 30 «γκρίζες ζώνες» που με προσοχή θα πρέπει να εξεταστούν από τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές. Σε ένα από αυτά τα 30 σημεία υπογραμμίζεται από τον Βασίλη Κοκοτσάκη και την ομάδα του ότι δεν υπήρξε μετωπική σύγκρουση μεταξύ των δύο τρένων.
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι πριν την σύγκρουση υπήρξε εκτροχιασμός, όταν δηλαδή ο οδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας είδε την επιβατική να έρχεται κατά πάνω του ο οδηγός εκτροχίασε το τρένο, προκειμένου να μειωθεί η ισχύ της σύγκρουσης.
«Έγινε μία επικαιροποίηση μίας έκθεση, η οποία κατατέθηκε από έναν εντολέα κι επειδή προφανώς δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας κάποια τελευταία εξέλιξη, δόθηκε μεγάλη βάση από τα ΜΜΕ. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι οι 57 οικογένειες που θρηνούν τους νεκρούς τους και οι εκατοντάδες των τραυματιών έχουν αναθέσει σε τεχνικούς συμβούλους την ανάλυση των συνθηκών κάτω από τις οποίες έγινε το δυστύχημα των Τεμπών», είπε στο MEGA ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης.
«Υπάρχουν κάποια συμπεράσματα που μας βρίσκουν εντελώς αντίθετους»
Ακολούθως πρόσθεσε ότι «η έκθεση η οποία κατατέθηκε ως επικαιροποιημένη στον ανακριτή δεν απηχεί τις απόψεις του συνόλου των οικογενειών, απηχεί τις απόψεις της οικογένειας η οποία την κατέθεσε. Υπάρχουν αρκετές παραδοχές στην έκθεση που είναι σεβαστές από εμάς, αλλά υπάρχουν και κάποια συμπεράσματα που μας βρίσκουν εντελώς αντίθετους. Είναι υποχρεωμένη η ανάκριση να αναλύει και άλλες εκθέσεις που θα γίνουν αργότερα».
Τέλος, όπως τόνισε ο Γιάννης Μαρακάκης, δεν επιθυμεί να δημιουργηθεί λάθος θόρυβος στη δικογραφία της τραγωδίας των Τεμπών.