Εχοντας ήδη μια καλή εμπορική πορεία στην αγορά, το ID3 έχει κερδίσει το στοίχημα στην αρένα των ηλεκτρικών μοντέλων, με ξεχωριστά πλεονεκτήματα, όπως είναι η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος, η άνεση της καμπίνας και η τεχνολογική του αρτιότητα, χωρίς υπερβολές, που κουμπώνει με τις ανάγκες του οδηγού. Σήμερα, η VW ανεβάζει σε επίπεδο το μικρομεσαίο ηλεκτρικό της μοντέλο, με το ID.3 Pro Performance , που δίνει πολλά περισσότερα στον πελάτη, όπως η μεγαλύτερη αυτονομία, κρατώντας τα γνωρίσματα με τα οποία λανσαρίστηκε. Ειδικότερα, το γερμανικό μοντέλο καταφέρνει να κινείται άνετα στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας την αυτονομία σε πραγματικά νούμερα.
Για την κίνηση του φέρει ένα αποδοτικό, ηλεκτρικό μοτέρ με μπαταρία χωρητικότητας 68kWh (ωφέλιμες 58kWh). Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ενώ η ισχύς ανέρχεται στους 204 ίππους με τη ροπή να σκαρφαλώνει στα 310Nm. Σε επιδόσεις, το γερμανικό μοντέλο καταφέρνει να πιάνει τα 0-100χλμ./ώρα σε 7,2δλ ενώ η τελική ορίζεται στα 164χλμ./ώρα.
Στα πιο ενδιαφέροντας, ως ηλεκτρικό, το ID3 Pro καταφέρνει να φορτίζεται σε 35 λεπτά σε ταχυφορτιστή 50-120kW αντίστοιχα για το 0-80% ενώ μετά από μια πλήρη φόρτιση η αυτονομία ανέρχεται στα 427 χιλιόμετρα βάση κύκλου WLTP.
Στο εσωτερικό του η οθόνη του συστήματος πολυμέσων είναι 12 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις είναι εύχρηστη, για τον οδηγό, με τον ψηφιακό πίνακα να παραμένει στις 5,3 ίντσες,. Στα αξιοσημειώτα, οι ταπετσαρίες και τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από 71% ανακυκλώσιμο πλαστικό.
Πάντως, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προβαίνει σε ενημερώσεις , μέσω Over the Air, ενώ φέρει ατμοσφαιρικό φωτισμό 30 αποχρώσεων .Στα συστήματα υποβοήθησης, φέρει μεταξύ άλλων cruise control, Lane Assist, κάμερα οπισθοπορείας, υποβοήθηση στάθμευσης εμπρός και πίσω και πρόσβαση κατά την εκκίνηση χωρίς κλειδί.
Συνολικά, το νέο μοντέλο αρκεί για να καλύψει το σύγχρονο οδηγό, με ένα ηλεκτρικό μοντέλο που δεν κάνει σκόντο στις επιδόσεις, αλλά φροντίζει να κινείται με μηδενικές εκπομπές, χωρίς να κοστίζει στην τσέπη του ιδιοκτήτη του, μια περιούσία το κόστος μετακίνησης.