Πολλοί έχουν καταφύγει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν τις αμφιβολίες τους σχετικά με έναν πίνακα που απεικονίζει την πριγκίπισσα της Ουαλίας στο εξώφυλλο του περιοδικού Tatler.

Μεταξύ των πιο θετικών και αστείων αντιδράσεων ήταν ότι «τουλάχιστον το φόρεμα ήταν αναγνωρίσιμο» -τίποτε άλλο δε θύμιζε την Κέιτ Μίντλετον.

Η ζωγράφος Hannah Uzor δήλωσε: «Όλα τα πορτρέτα μου αποτελούνται από στρώματα μιας προσωπικότητας, κατασκευασμένα από όλα όσα μπορώ να βρω γι’ αυτούς».

Οι βασιλικοί πίνακες είναι πιθανό να διχάζουν τις απόψεις – το πρόσφατο πορτρέτο του βασιλιά Καρόλου με το κόκκινο χρώμα είχε πολλούς θαυμαστές, ενώ άλλοι περίμεναν μια πιο παραδοσιακή εικόνα.

Ο τελευταίος πίνακας της Κέιτ Μίντλετον, βασισμένος σε φωτογραφίες και βίντεο και όχι σε προσωπική συνάντηση, προκάλεσε την επιφυλακτική αντίδραση πολλών διαδικτυακών κριτικών.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tatler (@tatlermagazine)

«Είναι μια ερμηνεία…»

«Μοιάζει με κακή εργασία για το Γυμνάσιο!» έγραψε η Fi στο X.

«Πρόκειται για παρωδία; Αγαπώ την καλλιτέχνιδα… είναι πολύ κομψή… αλλά ο πίνακας, αν και υπέροχος… δεν μοιάζει με την πριγκίπισσα της Ουαλίας» δήλωσε η Aleisha.

Αλλά ο πίνακας είχε και υποστηρικτές. «Στην πραγματικότητα δεν με πειράζει, επειδή δεν νομίζω ότι ο πίνακας είχε σκοπό να μοιάζει με την πριγκίπισσα της Ουαλίας με ρεαλιστικό τρόπο, αλλά περισσότερο με μια εικόνα που αναγνωρίζουμε ότι είναι εκείνη. Για μένα λειτουργεί», έγραψε ο Fafo.

Δείτε το σχετικό βίντεο

«Η ζωγραφική με όποιο μέσο κι αν επιλέξεις δεν έχει σκοπό να είναι φωτογραφία, είναι μια ερμηνεία. Έχει αποτυπώσει πολύ καλά την έκφραση της πριγκίπισσας», δήλωσε η Marie Therese.

Ο Alastair Sooke, επικεφαλής κριτικός τέχνης της Daily Telegraph, ήταν λιγότερο επιεικής, χαρακτηρίζοντάς τον πίνακα «κακό» ενώ όταν τον είδε του έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα, όπως χαρακτηριστικά είπε.

Η Kate Mansey, βοηθός αρχισυντάκτη στους Times, ήταν πιο επιφυλακτική: «Δεν είμαι σίγουρη τι να πω γι’ αυτό, εκτός από το χμμ…».

Photo: Yui Mok/Reuters

Μετρημένη αισιοδοξία

Το Tatler περιέγραψε το εξώφυλλο με μετρημένη αισιοδοξία ως «ιστορικού μεγέθους» – χαρακτηρίζοντας τον πίνακα ως «πορτρέτο δύναμης και αξιοπρέπειας».

Η ζωγράφος Hannah Uzor δήλωσε ότι ήταν «πραγματικά σημαντικό να αποτυπωθεί η ψυχή του ατόμου» και ότι προσπάθησε να «πάρει μια αίσθηση του ποια είναι».

«Το χρώμα είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα σε ένα έργο τέχνης, επειδή μπορεί πραγματικά να μιλήσει για την ατμόσφαιρα», δήλωσε η ζωγράφος, σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία ανέφερε ότι το «μπλε, τιρκουάζ» φόντο ήταν μια αναφορά στα πράσινα μάτια της Κέιτ Μίντλετον, η οποία παραμένει μακριά από τις δημόσιες εκδηλώσεις, καθώς αναρρώνει μετά τη διάγνωση καρκίνου, που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο.

Μια ενημέρωση αυτή την εβδομάδα από το παλάτι του Κένσινγκτον ανέφερε ότι η πριγκίπισσα δεν θα επιστρέψει στην εργασία της μέχρι να της το επιτρέψει η ιατρική της ομάδα.

*Με στοιχεία από bbc.com