Στις στάσεις των μέσων μεταφοράς, στους δρόμους και σε κεντρικά σημεία μεγάλων πόλεων της Αυστραλίας, κάνουν τις τελευταίες μέρες αισθητές την παρουσία τους αφίσες με «αθώα» αντικείμενα της καθημερινότητας.
Στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για μια επιδέξια διαφημιστική καμπάνια, γεμάτη υπονοούμενα, εταιρείας κατασκευής σεξουαλικών βοηθημάτων, ως αντίδραση στην απαγόρευση των αυστραλιανών αρχών σε διαφημίσεις «αμαρτωλών» σεξουαλικών παιχνιδιών.
Ειδικότερα, η εταιρεία Lovehoney Australia, ξεκίνησε μια νέα καμπάνια με την ονομασία «Not a Sex Toy» (“Δεν είναι σεξουαλικό βοήθημα”), προωθώντας είδη οικιακής χρήσης ή τρόφιμα που όμως παραπέμπουν, λόγω σχήματος ή λειτουργίας, σε σεξουαλικά βοηθήματα, παρακάμπτοντας τους διαφημιστικούς περιορισμούς.
«Παρά τα αποδεδειγμένα οφέλη των σεξουαλικών παιχνιδιών για την ευημερία και τη γενική υγεία, αυτοί οι περιορισμοί μας αναγκάζουν να γίνουμε δημιουργικοί»
Είχε προηγηθεί έρευνα της εταιρείας η οποία αποκαλύπτει ότι πάνω από το ένα τρίτο των Αυστραλών (34%) γίνονται δημιουργικοί με τα οικιακά αντικείμενα για σεξουαλική ικανοποίηση.
Τα πιο δημοφιλή αντικείμενα που χρησιμοποιούν οι Αυστραλοί αντί για… σεξ, είναι μαξιλάρια (36%), τηλέφωνα από ντους (32%), λαχανικά (30%), ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (24%) ), κινητά τηλέφωνα (18%), ακόμη και πλυντήρια ρούχων (10%).
«Εντοπίζοντας αυτά τα καθημερινά αντικείμενα, η Lovehoney στοχεύει να τονίσει την ανάγκη για κατάλληλα, ασφαλή και σχεδιασμένα για ευχαρίστηση προϊόντα, παρακάμπτοντας τη διαφημιστική λογοκρισία που αντιμετωπίζει η βιομηχανία σεξουαλικής ευεξίας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση της.
«Η καμπάνια «Not a Sex Toy» είναι η απάντησή μας στα ακραία επίπεδα λογοκρισίας που αντιμετωπίζουμε όχι μόνο στους παραδοσιακούς διαφημιστικούς δρόμους αλλά και σε ψηφιακές πλατφόρμες όπως η Google και η Meta», δήλωσε ο διευθυντής του Lovehoney ANZ Τσάρλι Γκάνζεν.
«Παρά τα αποδεδειγμένα οφέλη των σεξουαλικών παιχνιδιών για την ευημερία και τη γενική υγεία, αυτοί οι περιορισμοί μας αναγκάζουν να γίνουμε δημιουργικοί. Οι διαφημιστικές μας πινακίδες παρουσιάζουν κοινά είδη οικιακής χρήσης που χρησιμοποιούν οι Αυστραλοί για ευχαρίστηση, στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα: «Η λογοκρισία μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να γίνουμε δημιουργικοί, αλλά εσείς όχι. Αξίζετε καλύτερα.».
Η καμπάνια «Not a Sex Toy» έρχεται επίσης αφού η Lovehoney κατέλαβε την τέταρτη θέση για τη διαφήμιση με τα περισσότερα παράπονα της Αυστραλίας για το 2023, όπως είπε η εταιρεία.
Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική πινακίδα του περασμένου έτους, με τη φράση «Τα χειμωνιάτικα ρίγη δεν είχαν ποτέ τόσο ωραία αίσθηση» μαζί με μια εικόνα ενός χεριού που κρατούσε ένα προϊόν σεξουαλικής ευεξίας, έλαβε 99 παράπονα, πρόσθεσε.
«Έχουμε ονομάσει αυτές τις διαφημιστικές πινακίδες «Μη απαγορευμένες διαφημίσεις», επειδή οι οδηγίες διαφήμισης περιορίζουν αυτό που θεωρούν «ακατάλληλο περιεχόμενο»» λέει ο Γκάνζεν.
«Αυτή η καμπάνια είναι η δημιουργική μας απάντηση σε αυτούς τους περιορισμούς και είναι ένα παιχνιδιάρικο νεύμα στην επινοητικότητα των Αυστραλών που χρησιμοποιούν καθημερινά αντικείμενα για ευχαρίστηση», επισημαίνει ο ίδιος.
Η Κριστίν Ραφ, ειδική στις σχέσεις και στο σεξ και στέλεχος της εταιρείας προειδοποιεί βέβαια, πως μπορεί η εταιρεία να αγαπάει τη δημιουργικότητα στην κρεβατοκάμαρα, αλλά χρειάζεται προσοχή.
«Τα οικιακά είδη δεν είναι σχεδιασμένα για οικεία διασκέδαση και μπορούν να οδηγήσουν σε μερικές αρκετά άβολες επισκέψεις σε γιατρό. Εάν αισθάνεστε περιπετειώδεις, κάντε μια μικρή έρευνα για το πώς να κάνετε με ασφάλεια ή ακόμα καλύτερα, επενδύστε σε ένα ειδικά σχεδιασμένο σεξουαλικό παιχνίδι. Αυτά είναι κατασκευασμένα από ασφαλή υλικά και έχουν δοκιμαστεί αυστηρά για να διασφαλιστεί ότι είναι τέλεια για τις ευαίσθητες περιοχές που διεγείρουν» καταλήγει.
Με πληροφορίες από Branding in Asia