Πέρυσι, η CUPRA πέτυχε ένα νέο ορόσημο και ξεπέρασε σε παραδόσεις το μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα από το 2018 που λανσαρίστηκε ως αυτόνομη μάρκα. Το νέο CUPRA Leon επανασχεδιάστηκε και βελτιώθηκε για να συνεχίσει το success story.

Το νέο CUPRA Leon εισάγει το DNA της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας στην compact κατηγορία έχοντας ως σημείο αναφοράς το εμπρός μέρος που θυμίζει ρύγχος καρχαρία, το ενσωματωμένο λογότυπο CUPRA στο καπό, τους τριγωνικούς CUPRA matrix LED προβολείς και το ενσωματωμένο και φωτιζόμενο λογότυπο CUPRA που είναι τοποθετημένο στο κέντρο των πίσω φώτων LED.

Η τεχνολογία φωτισμού LED αναδεικνύεται με την ίδια τριγωνική σχεδιαστική φιλοσοφία όπως και στο μπροστινό μέρος του CUPRA.

Το εσωτερικό αποπνέει μια αίσθηση ανώτερης ποιότητας, με σχεδιαστικά ανανεωμένα στοιχεία, όπως η κεντρική κονσόλα, τα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και οι επενδύσεις. Είναι επίσης αναβαθμισμένο με νέα υλικά, επιλεγμένα με κριτήριο τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένων των μπάκετ καθισμάτων που φέρουν επένδυση είτε από ανακυκλωμένες μικροΐνες σε ποσοστό 73%, είτε από οικολογικό δέρμα.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η ψηφιακή εμπειρία του οδηγού. Ένα νέο και βελτιωμένο HMI ενσωματώνεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι, καθώς και στο μεγαλύτερο σύστημα infotainment με οθόνη 12,9”, που διαθέτει slider με ρετρό φωτισμό

Επίσης, φέρει ένα νέο σύστημα ήχου υψηλής πιστότητας με 12 ηχεία που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τους ειδικούς ήχους της Sennheiser Mobility.

Το νέο CUPRA Leon διατίθεται με μία νέα γενιά plugin υβριδικών κινητήρων (eHybrid) που αποδίδουν έως και 272PS (200kW) και εξασφαλίζουν πάνω από 100km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και πλέον είναι συμβατοί με ταχεία φόρτιση (έως και 50kW DC).

Το νέο CUPRA Leon Sportstourer αποκτά έναν νέο βενζινοκινητήρα (TSI), που αποδίδει 333PS (245kW) και διαθέτει τεχνολογία κατανομής ροπής (torque splitter) και προαιρετικά φρένα της Akebono, που το καθιστούν το ισχυρότερο CUPRA Leon όλων των εποχών. Η ισχυρότερη έκδοση της 5-θυρης παραλλαγής αποδίδει 300PS (221kW), με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και βελτιωμένο σύστημα φρένων.

Συστήματα κίνησης

Το νέο CUPRA Leon διατίθεται με τέσσερις διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης: TSI (βενζίνη), eTSI (ήπια υβριδικό), TDI (ντίζελ) και μια νέα γενιά κινητήρων eHybrid (plug-in υβριδικό). Οι επιλογές των κινητήριων συνόλων αποδίδουν  ισχύ από 150PS έως 333PS για τις εκδόσεις hatchback και Sportstourer.

TSI (βενζίνη)

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης παραμένουν ο βασικός πυλώνας της γκάμας κινητήριων συνόλων του νέου CUPRA Leon, ενώ προστίθενται και νέες επιλογές. Όλοι οι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι με άμεσο ψεκασμό, αποδίδοντας ισχύ από 150PS (110kW) έως 333PS (245kW) ούτως ώστε να προσφέρουν τη δυναμική ενός οχήματος υψηλών επιδόσεων.

Η γκάμα περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 150PS (110kW), ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και διατίθεται τόσο στο hatchback όσο και στο Sportstourer μοντέλο.

Το νέο CUPRA Leon Sportstourer διαθέτει δύο μοναδικούς κινητήρες. Ένα κινητήριο σύνολο 2.0 λίτρων TSI 204PS (150kW) με τεχνολογία τετρακίνησης (4Drive) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

O ισχυρότερος κινητήρας της γκάμας, ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 333PS (245kW), που συνδυάζεται επίσης με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG.

eTSI (ήπια υβριδικό)

Το CUPRA Leon διατίθεται σε έκδοση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (eTSI). Με αυτήν, τόσο η 5-θυρη έκδοση όσο και το Sportstourer θα προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα αποδοτικότητας. Το σύστημα, το οποίο διατίθεται με έναν νέο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 150PS (110kW), αποκλειστικά σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG, παντρεύει την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας την αποδοτικότητα της ηλεκτροκίνησης.

TDI (diesel)

Ένας diesel κινητήρας αποτελεί επίσης μέρος της γκάμας κινητήριων συνόλων του νέου CUPRA Leon, αποτελώντας μια σημαντική έκδοση για ορισμένες αγορές και πελάτες. Ανταποκρινόμενος στις απαιτήσεις, ο 2.0 λίτρων TDI συνδυάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο DSG αποδίδοντας 150PS (110kW).

eHybrid (plugin hybrid)

Με τη νέα γενιά του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, η CUPRA αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει απόλυτα με τις επιδόσεις.

Το νέο CUPRA Leon – στην 5-θυρη αλλά και στην Sportstourer εκδοχή του – διατίθεται με δύο επιλογές συστημάτων κίνησης eHybrid επόμενης γενιάς με απόδοση 204PS (150kW) και 272PS (200kW).

Και οι δύο εξοπλίζονται με τον νέο κινητήρα 1.5 TSI, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μεγαλύτερη μπαταρία που προσφέρει τώρα ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh. Έτσι το νέο CUPRA Leon προσφέρει συγκινήσεις με περιβαλλοντική συνείδηση και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Η μπαταρία μπορεί πλέον να φορτιστεί γρήγορα με έως και 50kW (DC) ή στο σπίτι χρησιμοποιώντας ένα Wallbox 11kW (προηγουμένως 3,6kW).

Το CUPRA Leon VZ e-HYBRID (200kW/272PS) μπορεί να εξοπλιστεί με φρένα της Brembo. Οι τετραπίστονες δαγκάνες Brembo συνδυάζονται με μεγαλύτερα διάτρητα δισκόφρενα σε σχέση με τις στάνταρ επιλογές (370x32mm), προσφέροντας αυξημένη απόδοση πέδησης.

Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού & Ασφάλεια

Το νέο CUPRA Leon προσφέρει μία ευρεία γκάμα χαρακτηριστικών ασφάλειας και άνεσης που αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού και των επιβατών ό,τι κι αν συμβεί. Μια σειρά ενσωματωμένων τεχνολογιών που παρέχουν υποστήριξη χωρίς να λειτουργούν παρεμβατικά, το καθιστούν ένα από τα ασφαλέστερα και πιο ευκολοδήγητα οχήματα της κατηγορίας.

Μεταξύ των συστημάτων ασφάλειας και άνεσης του νέου CUPRA Leon περιλαμβάνονται τα Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Travel Assist, Side & Exit Assist και Emergency Assist.