Το νέο μοντέλο, που έχει το όνομα του από το θρυλικό μοντέλο είναι ηλεκτρικό και βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen. Θα προσφέρει δυνατότητα επιλογής τριών κινητήρων (από 168 ίππους έως 335 ίππους) και δύο μπαταριών (52 kWh και 77 kWh).
Το Capri επρόκειτο αρχικά να κυκλοφορήσει περίπου έξι μήνες μετά τον Explorer.
Tο νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του ομίλου της Volkswagen, με τη σχέση μεταξύ του Explorer και του νέου σπορ crossover να είναι παρόμοια με αυτή των VW ID.4 και ID.5.
Το σπορ crossover της Ford θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή με το Explorer στο εργοστάσιο της Κολωνίας, στο οποίο η εταιρία επένδυσε 2 δισεκατομμύρια δολάρια για να το αναβαθμίσει και να στραφεί στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς προηγουμένως συναρμολογούσε το Fiesta.
Iστορικά, το νέο Capri ξεκίνησε την πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά ως ένα fastback coupe το μακρινό 1969, ενώ η αυλαία για το κλασικό πλέον μοντέλο έπεσε σχεδόν 19 χρόνια αργότερα μετά από 3 γενιές και σχεδόν 1,9 εκατομμύρια πωλήσεις συνολικά.