To best seller μοντέλο της Volkswagen, το Golf, αυτοκίνητο – θρύλος με περισσότερες από 37 εκατομμύρια μονάδες παραγωγής από το 1974 μέχρι σήμερα και με πωλήσεις σε πάνω από 70 χώρες του κόσμου, γιορτάζει εφέτος τα 50 χρόνια της πετυχημένης του πορείας.
Η ανανεωμένη έκδοση που πλέον προσφέρεται στην ελληνική αγορά, ξεχωρίζει από τους επανασχεδιασμένους προβολείς LED, και το νέο μπροστινό προφυλακτήρα.
Οι προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix του μοντέλου είναι εξοπλισμένοι με μια νέα κύρια δέσμη LED υψηλής απόδοσης που έχει εμβέλεια έως και 50m τη νύχτα – σημαντικά μακρύτερη από έναν συμβατικό προβολέα κύριας δέσμης.
Στο εσωτερικό του μοντέλου υπάρχει νέο, τελευταίας γενιάς, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το εξαιρετικά διαισθητικό σύστημα infotainment, θα διατίθεται εκτός της βασικής έκδοσης Composition με έγχρωμη οθόνη αφής 10.3’’, σε ακόμα δύο διαφορετικές μορφές οθόνης.
H οθόνη αφής στην έκδοση Ready 2 Discover έχει διαγώνιο 26,4 cm (10,4”), ενώ η κορυφαία έκδοση Discover έχει διαγώνιο οθόνης 32,8 & 12,9”. Οι νέες οθόνες MIB4 τύπου tablet έχουν σχεδιαστεί για να είναι οπτικά ελεύθερες. Στο πλαίσιο αυτό, τα ρυθμιστικά αφής για τον έλεγχο της θερμοκρασίας και της έντασης του ήχου, είναι πλέον πιο εργονομικά στη χρήση και φωτίζονται.
Το νέο Golf διαθέτει στάνταρ το προηγμένο Digital Cockpit Pro (διαγώνιος οθόνης: 26 cm/10,2 ίντσες). Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα κουμπιά στο νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών για να ρυθμίσει δύο διαφορετικές βασικές διαμορφώσεις γραφικών (προφίλ πληροφοριών): Classic με στρογγυλά όργανα και Progressive με πλακίδια οθόνης. Υπάρχουν επίσης προφίλ πληροφοριών για τα Golf R-Line, GTI και GTE που αφορούν συγκεκριμένα μοντέλα.
Τελευταία καινοτομία που έρχεται στο νέο Golf, είναι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) του ChatGPT.
Η γκάμα συστημάτων κίνησης του μοντέλου περιλαμβάνει άμεσα διαθέσιμους, δύο χειροκίνητους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης (TSI) με 85 kW (116 PS) και 110 kW (150 PS) και δύο ήπια υβριδικά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης 48V (eTSI) με 7τάχυτο κιβώτιο (DSG) που έχουν επίσης ισχύ 85 kW (116 PS) και 110 kW (150 PS).
Το σύστημα 48V χρησιμοποιεί ανάκτηση ενέργειας από τα φρένα για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για το σύστημα κίνησης. Κατά την εκκίνηση, αυτή η πρόσθετη ισχύς βελτιώνει αισθητά τις επιδόσεις. Ταυτόχρονα, η αποδοτική τεχνολογία 48V και η προσωρινή απενεργοποίηση του 1.5 TSI evo επιτρέπουν πολύ χαμηλή κατανάλωση. Και τα τέσσερα συστήματα κίνησης, είναι υπερσύγχρονοι τετρακύλινδροι κινητήρες με υπερσυμπιεστή VTG (μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου) και ενεργή διαχείριση κυλίνδρων (ACTplus).
Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώνεται από δύο plug-in υβριδικές μονάδες (eHybrid & GTE) και έναν πετρελαιοκινητήρα κινητήρα με ισχύ 85 kW (116 PS), ενώ τα κορυφαία Golf GTI Clubsport και Golf R θα ακολουθήσουν το τρίτο τρίμηνο του έτους (μοντέλα R με τετρακίνηση 4MOTION). Περαιτέρω τετρακίνητες εκδόσεις με κινητήρα TSI θα κάνουν το ντεμπούτο τους το επόμενο έτος.
Κοστίζει από 23.950 ευρώ