Ο Λευτέρης Αυγενάκης ζήτησε δημόσια συγγνώμη και ο υπάλληλος του αεροδρομίου θεωρεί «λήξαν» το επεισόδιο με τον πρώην υπουργό.
Ο κ. Παναγιώτης Βαζούρας, ο υπάλληλος του αεροδρομίου που γνωστοποίησε το όνομά του, έδωσε εντολή στους δικηγόρους του και ανακάλεσαν την μήνυση που είχε υποβάλλει εναντίον του κ. Αυγενάκη μετά τον έντονο διαπληκτισμό που είχαν και την φραστική επίθεση του πρώην υπουργού εναντίον του. Οι δικηγόροι του κατέθεσαν την εξουσιοδότηση ανάκλησης της μήνυσης την Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα – και το σχετικό παράβολο- και θα βρεθεί στα χέρια του αρμόδιου εισαγγελέα καθώς ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών είχε διατάξει προκαταρκτική εξέταση.
Ο κ. Βαζούρας χαρακτηρίζει ως «ατυχές περιστατικό» το επεισόδιο και «ένταση της στιγμής». Κάτι που είναι «σύνηθες» για τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο και δηλώνει πως «πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές».
Η δήλωση για το επεισόδιο με τον Λευτέρη Αυγενάκη
Σε δήλωσή του ο κ. Βαζούρας αναφέρει πως «τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητα μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι «υπάλληλος του αεροδρομίου», αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών».
Εξηγεί πως «εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα Μέσα. Αλλα ήταν μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης».
Καταλήγει λέγοντας πως «μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».
Αυγενάκης: Η δημόσια συγνώμη του
Ο κ. Αυγενάκης μετά την δημοσιοποίηση του επεισοδίου και σχετικού βίντεο είχε ζητήσει δημοσίως συγγνώμη υποστηρίζοντας, εξ αρχής ότι υπήρξε μόνον λεκτική ένταση και
Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες… pic.twitter.com/NVEcpgMsLy
— Lefteris Avgenakis (@l_avgenakis) July 3, 2024
Το θέμα είχε προκαλέσει πολιτικό σάλο ενώ ο κ. Αυγενάκης διαγράφηκε από τη ΝΔ με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ και ο πρόεδρος της Βουλής τον είχε αποκλείσει από τις συνεδριάσεις της Βουλής.
Παρά την διαγραφή του, την οποία χαρακτήρισε σεβαστή, ο κ. Αυγενάκης είχε δηλώσει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για το κόμμα του.