Το 13ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, που διεξάγεται στην πίστα Ουγγαρόρινγκ της Ουγγαρίας. Ο Μαξ Φερστάπεν έχει κερδίσει στους μισούς αγώνες της σεζόν ως τώρα αλλά η τελευταία του νίκη ήταν στην Ισπανία. Προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών με διαφορά 84 βαθμών από τον Νόρις και 105 βαθμών από τον Λεκλέρκ. Ο Πέρεζ είναι στην 6η θέση της βαθμολογίας με 118 βαθμούς, με αποτέλεσμα η Red Bull να έχει μια διαφορά 71 βαθμών από τη Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η τελευταία φορά που κέρδισαν οι κόκκινοι ήταν στο Μονακό και το Ουγγαρόρινγκ έχει παρόμοια χαρακτηριστικά. Στη Ferrari ανακοίνωσαν στον προηγούμενο αγώνα στην Αγγλία, οτι πήραν λάθος δρόμο, όσον αφορά στην αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθέσιου και θα επιστρέψουν στο αεροδυναμικό πακέτο της Ίμολα, που ήταν ακριβώς πριν το Μονακό. Μένει να δούμε αν η SF24, θα αποδειχτεί ανταγωνιστική.

Η πίστα του Ουγγαρόρινγκ βρίσκεται στα περίχωρα της πανέμορφης Βουδαπέστης, κατασκευάστηκε το 1985 μέσα σε 9 μήνες και ο πρώτος αγώνας πραγματοποιήθηκε το 1986, με νικητή τον Νέλσον Πικέ, με Williams.

Πολυνίκης με 8 νίκες είναι ο Λιούις Χάμιλτον (2007, 2009, 2012, 2013, 2016, 2018, 2019, 2020) στην πίστα, που θα πραγματοποιηθεί η Formula 1 για 40στή φορά.

Τα προσπεράσματα είναι πιο εύκολα, λόγω της νέας αεροδυναμικής μορφής των μονοθεσίων, όμως παραμένουν δύσκολα, οπότε η καλή επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές είναι  καθοριστικής σημασίας.  Η πτώση απόδοσης των ελαστικών μπορεί να είναι υψηλή, ειδικά σε συνθήκες καύσωνα. Η πρόβλεψη καιρού δείχνει ότι θα επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες. Πέρυσι, η Ουγγαρία κατέγραψε την υψηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος της σεζόν με 53°C. Η υπερθέρμανση είναι ένας παράγοντας που πρέπει να ελεγχθεί, όχι μόνο στον αγώνα, αλλά και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου με τα πιο μαλακά ελαστικά μπορεί να φτάσει κανείς στις τελευταίες στροφές χωρίς πρόσφυση.