Ένας πρώην πιλότος της Airline αποκάλυψε ποια θέση στα αεροπλάνα είναι ιδανική για τους επιβάτες που φοβούνται τις αναταράξεις.
Η Kathleen Bangs, είναι πρώην πιλότος και εκπρόσωπος των υπηρεσιών παρακολούθησης πτήσεων.
Ποια θέση πρέπει να επιλέγουν όσοι φοβούνται τις αναταράξεις
Η ίδια συνιστά στους επιβάτες να επιλέγουν θέση στο παράθυρο, αν νιώθουν νευρικότητα για τις αναταράξεις, σύμφωνα με την Sun.
Η θέαση των καιρικών συνθηκών μπορεί να καθησυχάσει τους επιβάτες και να τους βοηθήσει να καταλάβουν πώς μπορεί να επηρεάσει το αεροπλάνο.
Επίσης, κινδυνεύουν λιγότερο να χτυπηθούν στο κεφάλι αν ανοίξουν οι υπερκείμενοι κάδοι και αρχίσουν να πετάγονται οι αποσκευές.
Ωστόσο, τέτοιες ακραίες αναταράξεις είναι σπάνιες και η επιλογή της θέσης στο παράθυρο για λόγους ασφαλείας μπορεί να είναι «περιττά προσεκτική», σύμφωνα με την πρώην πιλότο.
Ποια είναι η χειρότερη θέση για τις αναταράξεις
Οι επιβάτες που μισούν την αίσθηση των αναταράξεων θα πρέπει να αποφεύγουν να κάθονται στο πίσω μέρος του αεροπλάνου, καθώς η ουρά του αεροσκάφους είναι σχεδιασμένη να κινείται και να σηκώνει το μεγαλύτερο μέρος τους.
Αντ’ αυτού, να κάθονται στη μέση δίπλα στα φτερά, όπου είναι πιο σταθερά.
Αν και η διαφορά μπορεί να είναι ήπια, το κέντρο είναι γενικά πιο ομαλό και μπορεί να καθησυχάσει τους νευρικούς επιβάτες.
Την περασμένη εβδομάδα, περισσότεροι από 30 άνθρωποι χρειάστηκε να νοσηλευτούν για τραυματισμούς μετά από πτήση της Air Europa που έπεσε σε σοβαρές αναταράξεις ταξιδεύοντας από την Ισπανία στην Ουρουγουάη.
Πάντα με ζώνη ασφαλείας
Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία του να παραμένετε δεμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης.
Ο Hassan Shahidi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ιδρύματος Ασφάλειας Πτήσεων, υποστήριξε ότι όσοι δεν φορούν ζώνη ασφαλείας είναι αυτοί που καταλήγουν με σοβαρούς τραυματισμούς εξαιτίας των αναταράξεων.
Ο John Cox, συνταξιούχος πιλότος αεροπορικής εταιρείας, πρόσθεσε: «Αν δεν είμαι όρθιος για κάποιο λόγο, τότε η ζώνη ασφαλείας μου είναι τουλάχιστον χαλαρά δεμένη».
Οι επιβάτες θα πρέπει να είναι δεμένοι ακόμα και αν η πινακίδα με τη ζώνη ασφαλείας δεν είναι αναμμένη για να μην κινδυνεύσουν με τραυματισμούς.
«Το ότι ο αέρας είναι ομαλός μια στιγμή δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αναταράξεις μόλις δευτερόλεπτα μπροστά», δήλωσε ένας πρώην πιλότος.