Σε μια περίοδο «περικοπών» και αναζητώντας τις οικονομικότερες λύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης φίρμες όπως η Mercedes, που έχει ένα πλούσιο..πορτφόλιο σε μοντέλα που πατάνε στην καρδιά των ηλεκτρικών επιταγών, οι σπορ προτάσεις που … ξεσκονίζουν την πίστα φαίνεται να συνεχίζουν να αποτελούν το αγαπημένο χόμπι της γερμανικής φίρμας. Όπως για παράδειγμα η νέα GT 63 Pro 4Matic+ που έρχεται από την ομάδα των ανθρώπων που δημιουργεί τα «ανήσυχα μοντέλα της» της με στοιχεία που θέτουν το σπορ αυτοκίνητο της, στην κορυφή των αθλητικών προτάσεων, χωρίς περιορισμούς σε επιδόσεις. Το παρουσιαστικό της «ψαρώνει» στον διάβα της με την εκκεντρική περιβολή της, χάρη στις μεγάλες ζάντες 21 ιντσών, το επιθετικό ρύγχος, με τα ανασχεδιασμένα ακροπτερύγια, έως και τα ενεργά flaps που διαθέτει για να ελέγχει την αεροδυναμική του, σαν τα αεροπλάνα!
Η ισχύς έρχεται ανόθευτη από τον twin-turbo κινητήρα V8 4.0 λίτρων που δεν κάνει παζάρια στον τομέα των επιδόσεων. Σε αριθμούς, το σπορ μοντέλο μπορεί να ξετυλίγει με το πάτημα του δεξιού ποδιού 611 άλογα και 850 Nm ροπής. Φέρει σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ (πως αλλιώς θα διαχειριζόταν την μεγάλη ισχύ και στους τέσσερις τροχούς). Σε επιδόσεις, μπορεί να πιάσει αβίαστα τα 0-100 χλμ./ώρα στα 3,1 δλ ενώ η τελική αγγίζει τα 317 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Mercedes-AMG, η Pro είναι 0,3 δλ. ταχύτερη στο γύρο από την απλή GT 63 4Matic+, μοντέλο που θυμίζει την ένδοξη ιστορία της φίρμας μέσα στις πίστες.
Αγωνιστικό είναι και το εσωτερικό του όπου εκτός από τα απόλυτα μπάκετ καθίσμαστα, μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και ένα σύστημα infotainment με οθόνη11,9 ιντσών.
Η επίσημη πρεμιέρα της έγινε πριν λίγες ημέρες στο Goodwood Festival of Speed . Η νέα GT 63 Pro 4Matic+. Σαφώς, η φίρμα δεν ανακοίνωσε την τιμή του μοντέλου που θα είναι περιορισμένης παραγωγής αλλά αρκέστηκε μόνο στο να κάνει ντόρο στη συγκεκριμένη εκδήλωση που φημίζεται για τις σπορ προτάσεις και τα λανσαρίσματα εξειδικευμένων προτάσεων με αγωνιστικό προφίλ.