Δύσκολη εξίσωση η αντικατάσταση ενός επιτυχημένου μοντέλου. Το νέο 3008 έχει ένα βαρύ έργο, αλλά ήδη είναι εφοδιασμένο με «όπλα» που θα το καταξιώσουν για ακόμη μια φορά στην κατηγορία του.

Δεν είναι εύκολη υπόθεση πάνω σε ένα ήδη επιτυχημένο μοντέλο να λανσάρεις τον αντικαταστάτη του, που πρέπει να είναι ακόμη καλύτερος σε όλα τα σημεία, για τα οποία έχει διακριθεί. Ο ρόλος της Peugeot αυτή τη φορά είχε διττό χαρακτήρα: Να δημιουργήσει ένα κορυφαίο SUV και ταυτοχρόνως να ξεπεράσει τον αντίπαλο του, που ήταν το ίδιο μοντέλο! Και όταν αυτό συνοδεύεται από εμπορικές επιτυχίες τότε το έργο γίνεται ακόμη πιο δύσκολο. Το 3008, που έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό, ποντάρει σε μια φήμη που σε αριθμούς μεταφράζεται σε 1,3 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε επτά χρόνια! Όπως φαίνεται η νέα γενιά κατάφερε να ξεπεράσει αισθητικά, τεχνολογικά και πρακτικά το προηγούμενο μοντέλο και ήδη λανσάρεται στην αγορά σε εκδόσεις, που καλύπτουν όλο το φάσμα των απαιτητικών πελατών.

Η νέα γενιά που είναι ήδη διαθέσιμη στη χώρα μας , θα διατίθεται σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ μελλοντικά στο εγγύς μέλλον, το 3008 θα πατήσει στην ήδη διαδεδομένη «γραμμή» της ηλεκτρικής εποχής, με τις νέες ηλεκτρικές εκδόσεις, τρεις συνολικά, που θα αγγίζουν τους 320 ίππους. Θα διατίθεται στις εκδόσεις Allure ή GT, με 3 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού.

Είναι επίσης, το πρώτο μοντέλο που πατάει στη νέα  προηγμένη πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, και θα βγαίνει από τα «σπλάχνα» της γαλλικής φίρμας, από το εργοστάσιο της Σοσό στη Γαλλία. Έχει νέα σιλουέτα, πιο δυναμική, με αρκετά αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ στο πίσω τμήμα είναι εμφανής η κεκλιμένη οροφή.

Σε διαστάσεις το νέο μοντέλο αγγίζει σε  μήκος τα 4,54 μέτρα (πλάτος 1,89μ., ύψος 1,64μ.) στην καρδιά της κατηγορίας C-SUV, προσφέροντας όπως και το προγενέστερο μοντέλο την εμφάνή ευρυχωρία  για τους επιβάτες και για τις αποσκευές. Στα νέα του στοιχεία περιλαμβάνονται οι νέοι προβολείς τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις ενώ η κορυφαία έκδοση η  3008 GT διατίθεται στάνταρ με τη νέα τεχνολογία Pixel LED, η οποία προσαρμόζει αυτόματα τη δέσμη των προβολέων στις συνθήκες κυκλοφορίας.

Η καμπίνα επιβατών του νέου 3008 προσφέρει 17 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους, με συνολικό όγκο περίπου 34 λίτρα.

Οι αγοραστές μπορούν να το επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εκδόσεις, την, την υβριδική Hybrid, την plug-in υβριδική και την αμιγώς ηλεκτρική Ε-3008.

To υβριδικό σύστημα των 48V της έκδοσης hybrid προσφέρει την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης κατά 50% στις καθημερινές αστικές διαδρομές συνδυάζοντας έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων Αποδίδει ισχύ 136 ίππων.

Όσον αφορά την plug-In υβριδική εκδοχή, προσφέρει συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει μπαταρία διπλάσιας χωρητικότητας (21 kWh) προσφέροντας αυξημένα επίπεδα ηλεκτρικής αυτονομίας που φτάνουν τα 87 και 102 χλμ με το Peugeot 3008 Plug-In Hybrid να ξεχωρίζει για την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων που ξεκινούν από 19 g CO2/χλμ.(κύκλος μικτού κύκλου WLTP).

Αργότερα, θα προστεθεί και η ηλεκτρική έκδοση. Το νέο Ε-3008, θα είναι διαθέσιμο σε τρεις επιλογές ηλεκτροκινητήρων: 210 ίππων, 320 ίππων και  230 ίππων με την αυτονομία να αγγίζει έως τα 680 χλμ.

ΕΚΔΟΣΗΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ 

ΝέοPEUGEOT 3008 HYBRID
ALLURE 136 HP36.900 € –
GT 136 HP40.900 € –
ΝέοPEUGEOT 3008 PLUG-IN HYBRID
ALLURE 197 HP46.900 € –
GT 197 HP50.500 € –
Νέο PEUGEOT E-3008
ALLURE 210 HP (73 kWh)52.500 €43.500 €
GT  210 HP (73 kWh)55.800 €46.800 €
ALLURE 230 HP Long Range (98 kWh)60.000 €51.000 €
GT 230 HP Long Range (98 kWh)63.500 €54.500 €