Η Renault πατάει γκάζι με το νέο Rafale E-Tech 4×4 300hp, που «καταπίνει» τις μεγάλες διαδρομές με όχημα ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης , έχοντας ως βασικό πλεονέκτημα την αυτονομία των 1000χλμ.! Και άλλο ένα σημαντικό ότι αυτομάτως έγινε και τετρακίνητο, χάρη στον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που προστέθηκε στον πίσω άξονα. Το μενού των επιδόσεων του Rafale E-Tech 4×4 300 hp βασίζεται στον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh.
Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, έως 100χλμ, πέρα από την υβριδική λειτουργία του που εκτοξεύει την συνολική αυτονομία στα 1000χλμ. Συνολικά, το νέο υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως που συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, αποδίδοντας συνολική ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους. Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου βάσει WLTP 0,7λ./100χλμ., παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνάν τα 5,8λ./100km ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.
Το Renault Rafale E-Tech 4×4 300hp διατίθεται με πανίσχυρη επαναφορτιζόμενη μπαταρία 22 kWh που λειτουργεί στα 400V. Όταν είναι πλήρως φορτισμένη, η μπαταρία προσφέρει αυτονομία έως και 100 χλμ. σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Με το σύστημα διαχείρισης ενέργειας που βελτιστοποιεί αποτελεσματικά τη χρήση του κινητήρα και των ηλεκτροκινητήρων, η τυποποιημένη κατανάλωση βάσει προτύπου WLTP είναι 0,7λ./100χλμ. (με εκπομπές CO215γρ./χλμ) με γεμάτη μπαταρία και 5,8 λίτρα/100 χλμ. (132 γρ. CO2/ km) με άδεια μπαταρία. Οι παραπάνω επιδόσεις, κατατάσσουν το Rafale E-Tech 4×4 300 hp μεταξύ των πιο οικονομικών στo segment D SUV υψηλών επιδόσεων.