Αφού αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Syracuse το 2017 και πέρασε τρία χρόνια δουλεύοντας σε εταιρικές θέσεις εργασίας τόσο στη διαφήμιση όσο και στο μάρκετινγκ στη Νέα Υόρκη, η Vienna Hintze ήθελε μια αλλαγή.

Το 2020, η τότε 24χρονη, ξεκίνησε μόνη της και δημιούργησε τη δική της εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Τον Σεπτέμβριο του 2022 μετακόμισε στο Λος Άντζελες ενώ διοικούσε την εταιρεία της από το διαμέρισμά της.

«Είχα αρχίσει να χάνω την όρεξη για αυτό που έκανα», λέει στο CNBC Make It. «Είχα μετακομίσει στο Λος Άντζελες και κάτι δεν λειτουργούσε πια. Είχα αλλάξει τα πάντα στη ζωή μου εκτός από την εταιρεία».

Και εγένετο Main Street Flower Truck

Αυτό το ανήσυχο συναίσθημα οδήγησε σε μια συζήτηση με τον ψυχολόγο της, ο οποίος τη συμβούλεψε να δημιουργήσει μια λίστα με όσα θα ήθελε από την ιδανική για αυτή δουλειά.

Η Hintze έγραψε πως θα ήθελε μια χειρωνακτική εργασία, να είναι έξω και να αλληλεπιδρά με ανθρώπους και να έχει ένα παλιό φορτηγό.

Περίπου μια εβδομάδα αργότερα, της ήρθε η ιδέα να ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση με λουλούδια που ονόμασε Main Street Flower Truck.

λουλούδια

Η επιχείρηση μεγαλώνει συνέχεια

Από την έναρξη λειτουργίας τον Αύγουστο του 2023 η επιχείρηση έχει αποφέρει περίπου 44.000 δολάρια σε έσοδα και επιπλέον 4.500 δολάρια σε μετρητά, εκτιμά ο Hintze.

Τον Μάιο του 2024, η επιχείρηση της 29χρονης απέφερε περίπου 16.000 δολάρια μόνο αυτόν τον μήνα.

Η Hintze μεγάλωσε στο Λονγκ Άιλαντ της Νέας Υόρκης και ο πατέρας της συνήθιζε να μετακινείται στη δουλειά του ως πυροσβέστης με ένα φορτηγάκι. Η μητέρα της έκανε πολλές διαφορετικές δουλειές αλλά η αγάπη της για την κηπουρική βρισκόταν στην κορυφή της πυραμίδας, λέει η Hintze. Έτσι, τόσο το φορτηγάκι όσο και οι συνθέσεις λουλουδιών της ήταν οικεία.

«Μεγαλώνοντας, είχε ολόκληρη την πίσω αυλή γεμάτη με λουλούδια συνεχώς», λέει η Hintze. «Και μερικές από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις με τον πατέρα μου ήταν οι βόλτες με το μικρό φορτηγάκι του», προσθέτει.

Αποφάσισε να ονομάσει την εταιρεία της με το όνομα του δρόμου όπου μεγάλωσε, Main Street. Αλλά πριν μπορέσει να προχωρήσει με την επιχειρηματική της ιδέα, έπρεπε να αποκτήσει ένα βασικό περιουσιακό στοιχείο: Το όχημα.

Η «Fiona»

Δεδομένου ότι εξακολουθούσε να διευθύνει την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ είχε κοιτάξει μόνο μερικά πιθανά φορτηγά προς αγορά και είχε κάνει λίγα δοκιμαστικά ταξίδια με αυτά. Τελικά, τυχαία, έπεσε πάνω στο τέλειο.

Όταν οι γονείς της ήρθαν να επισκεφθούν την ίδια και την αδελφή της στο Λος Άντζελες, τον περασμένο Μάιο, αποφάσισαν να πάνε με το αυτοκίνητο στο Ojai, μια μικρή πόλη στην κομητεία Ventura περίπου δύο ώρες έξω από την πόλη. Καθώς έκανε βόλτα σε έναν παράδρομο, εντόπισε ένα καταπράσινο φορτηγάκι με μια πινακίδα «πωλείται» στο παράθυρο που έμοιαζε με αυτό που οδηγούσε όταν πήγαινε στο λύκειο.

«Ένιωσα ότι ήταν γραφτό να γίνει», λέει.

Η Hintze έγραψε τον αριθμό του τηλεφώνου και κάλεσε τον ιδιοκτήτη την ίδια μέρα για να τον ρωτήσει αν μπορούσε να το κάνει ένα test drive. Ο ιδιοκτήτης συμφώνησε και της είπε ότι μόλις είχε αντικαταστήσει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο ιδιοκτήτης είπε στον Hintze ότι το όνομα του φορτηγού είναι «Fiona».

H «Fiona»

Δύο εβδομάδες αργότερα, αγόρασε τη «Fiona» για περίπου 10.000 δολάρια χρησιμοποιώντας χρήματα από τις προσωπικές της αποταμιεύσεις. Παρόλο που ένιωθε νευρικότητα για το αν το πρότζεκτ του φορτηγού με τα λουλούδια θα ήταν επιτυχημένο, ήταν σίγουρη για την ικανότητά της να διευθύνει τη δική της επιχείρηση.

«Όσο τρομακτικό κι αν ήταν ήξερα ότι ήμουν ο τύπος του ανθρώπου που θα τα έκανε όλα ή τίποτα», λέει. «Θα ήμουν 100% αφοσιωμένη σε αυτό, και ό,τι χρειαζόταν για να πετύχει θα το έκανα σίγουρα», προσθέτει.

Τον Αύγουστο, η Hintze άρχισε να πουλάει λουλούδια που μετέφερε με το φορτηγάκι της ενώ παράλληλα λειτουργούσε την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Όμως, καθώς οι δουλειές με τα λουλούδια άρχισαν να πηγαίνουν καλά η δουλειά στον κλάδο του μάρκετινγκ γινόταν όλο και πιο δύσκολη.

Επέλεξε Main Street Flower Truck

Ήξερε ότι έπρεπε να πάρει μια απόφαση: Θα έπρεπε να επικεντρωθεί στο Main Street Flower Truck με πλήρη απασχόληση ή στο γραφείο μάρκετινγκ. Τον Φεβρουάριο, έκανε την επιλογή να αφιερώσει όλο το χρόνο και την ενέργειά της στην ανάπτυξη της επιχείρησής της με το φορτηγό λουλουδιών.

Η Hintze αποφάσισε να αξιοποιήσει τις δεξιότητές της στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είδε τα αποτελέσματα των προσπαθειών της να αποδίδουν λίγους μήνες αργότερα, τον Απρίλιο.

«Κάποιο περιεχόμενο άρχισε να γίνεται viral και ένιωσα απίστευτα, γιατί για πρώτη φορά προωθούσα τη δική μου μάρκα και ήταν το πιο αυθεντικό πράγμα που είχα κάνει ποτέ», λέει.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Hintze δεν αντιμετώπισε απροσδόκητες προκλήσεις. Δεδομένου ότι ξόδευε χιλιάδες ευρώ για την αγορά λουλουδιών δυσκολεύτηκε στην αρχή να βρει πόσα πρέπει να χρεώνει προκειμένου η επιχείρησή της να είναι κερδοφόρα.

«Στην αρχή πουλούσα τεράστιες ανθοδέσμες για 7 δολάρια και πολλά από αυτά ήταν απλώς για να αποδείξω στον εαυτό μου ότι ο κόσμος θα αγοράσει αυτές τις ανθοδέσμες, για να συνεχίσω», λέει. «Σίγουρα έχασα χρήματα, αλλά δεν πειράζει».

Οι πωλήσεις αυξάνονται

Πώς η επιχείρηση φορτηγών με λουλούδια βγάζει χρήματα

Η επιχείρησή της με το φορτηγό λουλουδιών φέρνει χρήματα με τρεις τρόπους, λέει η Hintze: μέσω εκδηλώσεων, εταιρικών κρατήσεων και γυρισμάτων βίντεο.

Στις εκδηλώσεις, οδηγεί το φορτηγό της γεμάτο με φρεσκοκομμένα λουλούδια που έχει διαμορφώσει σε ανθοδέσμες σε διάφορες τοποθεσίες γύρω από το Λος Άντζελες. Τα πουλάει από 10 δολάρια μέχρι 75 δολάρια.

Κλείνει επίσης εταιρικές εκδηλώσεις, πάρτι και γάμους. Μέχρι στιγμής, έχει συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες, όπως η Lululemon, η Free People και η Universal Music Group.

Για αυτές τις εκδηλώσεις, η εταιρεία ή το άτομο μπορεί να επιλέξει να νοικιάσει το φορτηγό χωρίς λουλούδια, να νοικιάσει το φορτηγό με λουλούδια που μπορούν να πωληθούν στους παρευρισκόμενους ή να νοικιάσει το φορτηγό και να πληρώσει προκαταβολικά για τα λουλούδια που θα δοθούν δωρεάν στους παρευρισκόμενους. Για αυτές τις εκδηλώσεις, χρεώνει με βάση τη διάρκεια της κράτησης του φορτηγού και τον αριθμό των λουλουδιών που θα ήθελαν να αγοράσουν.

Δεδομένου ότι τα λουλούδια είναι εποχιακά, κερδίζει περισσότερα χρήματα κάποιους μήνες από ό,τι άλλους. Οι πωλήσεις τείνουν να αυξομειώνονται γύρω από γιορτές όπως η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και η Ημέρα της Μητέρας, λέει.

Σε γενικές γραμμές, η Hintze στοχεύει να κλείνει τουλάχιστον τρεις εκδηλώσεις κάθε μήνα, οι οποίες, όπως λέει, αποφέρουν αρκετά χρήματα για να καλύψει τα έξοδα διαβίωσής της. Ωστόσο, προσπαθεί να διατηρεί τα προσωπικά της έξοδα σε χαμηλά επίπεδα, ώστε να μην ξεπερνά τα έσοδά της.

Τον Μάιο η Hintze είχε τα περισσότερα έσοδα από τότε που ξεκίνησε. Έκλεισε δέκα εκδηλώσεις που της απέφεραν έσοδα λίγο πάνω από 16.000 δολάρια.

«Ελπίζω να διατηρήσω αυτή τη δυναμική για το υπόλοιπο της χρονιάς», λέει.

Φρέσκα λουλούδια σε ένα καταπράσινο φορτηγάκι

Ο κόσμος τη ρωτάει συχνά αν θα προχωρήσει με franchise

Προχωρώντας μπροστά, η Hintze σχεδιάζει να συνεχίσει να αναπτύσσει το Main Street Flower Truck και να βοηθάει εταιρείες και ιδιώτες να κάνουν πραγματικότητα τα ανθοκομικά τους όνειρα. Αλλά δεν σκέφτεται ακόμα να επεκτείνει τη μονοπρόσωπη επιχείρησή της.

Ελπίζει ότι το φορτηγό μπορεί να εμφανιστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές ή ταινίες μια μέρα. «Στο μέλλον, ελπίζω ότι η Fiona θα έχει τη δική της στιγμή στο κόκκινο χαλί», λέει.

Η Hintze σκοπεύει να συνεχίσει να απολαμβάνει την ελευθερία και την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής που απέκτησε ξεκινώντας το Main Street Flower Truck.

«Είμαι ενθουσιασμένη που θα συνεχίσω να εξερευνώ τη δημιουργικότητα που έχω και η οποία ήταν κρυμμένη για τόσο καιρό. Να αναπτύξω πραγματικά μια ρουτίνα εδώ έξω που θα διατηρεί την ηρεμία μου στο προσκήνιο», λέει.