Το διαζύγιο δεν είναι νόμιμο στην Ιταλία και ο Πόντι είναι ήδη παντρεμένος. Το 1964, οι δύο εραστές ζητούν τη γαλλική υπηκοότητα για να μπορέσουν να παντρευτούν το 1966. Μερικά χρόνια πριν, το 1957, η Σοφία και ο Κάρλο είχαν παντρευτεί στο Μεξικό -όταν ο Κάρι Γκραντ τής είχε κάνει πρόταση γάμου και ο Πόντι φοβήθηκε ότι θα τη χάσει-, όπου η νομοθεσία επέτρεπε το διαζύγιο.

Το Βατικανό κατηγόρησε τον Πόντι για διγαμία και ξεσπά παγκόσμιο σκάνδαλο. Για να του επιτρέψουν να γυρίσει στην Ιταλία, του επιβάλλουν την ακύρωση του γάμου. Στη Ρώμη δεν μπορεί να ζήσει με τη Σοφία -ούτε καν να κυκλοφορήσει μαζί της. Το όνειρό τους θα γίνει πραγματικότητα στο Παρίσι.

Με το ντεμπούτο της Λόρεν στη Ρώμη οι γνώμες διχάζονται. Η ίδια, χωρίς αυτοπεποίθηση, αυτοπροσδιορίζεται ως «παχιά, με μεγάλη περιφέρεια, πολύ μακριά μύτη και υπερβολικό στόμα». Την πρώτη φορά που την είδε ο Πόντι ισχυρίστηκε ότι τον τράβηξε πολύ περισσότερο η προσωπικότητά της παρά η ομορφιά της.

«Ακτινοβολούσε!». Δεκαεπτά ετών τότε, ένας φίλος την καλεί στη βραδιά για τον διαγωνισμό Μις Ρώμη. Ο Κάρλο είναι στην κριτική επιτροπή, την προσέχει και την καλεί στο τραπέζι του. «Ήταν πολύ ευγενής. Με ρώτησε γιατί δεν λάμβανα μέρος στον διαγωνισμό και μου πρότεινε να με γράψει. Δεν ήταν ούτε ο πιο γοητευτικός ούτε ο πιο ωραίος άντρας που είχα γνωρίσει, αλλά είχε ένα ευχάριστο πρόσωπο. Δέχτηκα να λάβω μέρος.

Νομίζω ότι περίμενε να πάρω το βραβείο επειδή με είχε ξεχωρίσει εκείνος, αλλά εγώ ήρθα δεύτερη. Αργότερα μου είπε ότι είχε αναδείξει πολλές σταρ και με κάλεσε στο γραφείο του την επομένη το πρωί. Σκέφτηκα ότι πρόκειται για τη συνήθη προσέγγιση των παραγωγών. Πήγα. Δεν επρόκειτο για κάποιον έρωτα με την πρώτη ματιά, ήταν σαν να γνωριζόμασταν μια ζωή». Έτσι ξεκίνησε η σχέση τους, μια σχέση μεγάλη και ευτυχισμένη παρά τις προφανείς διαφορές.

Στο πρόσωπο του Πόντι η Σοφία βρήκε το πατέρα που της είχε λείψει και τον άνθρωπο που της έστρωσε μια παγκόσμια καριέρα. Απέκτησαν δύο παιδιά, τον Κάρλο τζούνιορ το 1968 και τον Εντουάρντο το 1973.

Εξι μαθήματα ζωής από τη Σοφία Λόρεν

  1. Αυτοπεποίθηση. Η Σοφία συνεχώς ενθαρρύνει τον εαυτό της και βρίσκει ασφάλεια στην αυθεντική της προσωπικότητα. Αυτή η αυτοπεποίθηση υπήρξε ο ακρογωνιαίος λίθος της αξιόλογης καριέρας και ζωής της.
  2. Οικογενειακοί δεσμοί. Η Σοφία τονίζει την αξία της επικοινωνίας και της διατήρησης επαφής με τα αγαπημένα της πρόσωπα, κάτι που της προσφέρει μια αίσθηση γείωσης και ευτυχίας.
  3. Ενσυνειδητότητα. Η Σοφία απολαμβάνει κάθε πολύτιμη στιγμή, ακόμη και τις πιο απλές απολαύσεις, όπως το να τρώει ένα κομμάτι σοκολάτας. Αυτή η φιλοσοφία αντικατοπτρίζει την ικανότητά της να βρίσκει χαρά στο παρόν και να ζει τη ζωή στο έπακρο.
  4. Έμφαση στο θετικό. Η Σοφία αποφεύγει τη σκέψη αρνητικών πραγμάτων. Καλλιεργώντας μια θετική νοοτροπία, δείχνει ότι η αποδοχή της αισιοδοξίας μπορεί να είναι μεταμορφωτική.
  5. Φυσικότητα. Η Σοφία υποστηρίζει τη φυσική γήρανση. Απορρίπτει την πίεση να αλλάξει το σώμα ή την εμφάνισή της και εξυμνεί την αρετή του να είναι κανείς ευχαριστημένος με τον εαυτό του.
  6. Αποδοχή. Η Σοφία αποδέχεται τις αναπόφευκτες αλλαγές της ζωής, αν και αναγνωρίζει ότι ορισμένα συναισθήματα δεν μπορούν ποτέ να ξεπεραστούν εντελώς.

    «Το μόνο που μετανιώνω λίγο είναι ότι δεν παντρεύτηκα ποτέ με ένα λευκό φόρεμα. Αυτό ήταν το όνειρο της ζωής μου, το οποίο παραμένει μέσα μου», είπε η ηθοποιός.

Η μαγευτική ιστορική βίλα του ζεύγους

Η ρωμαϊκή βίλα, αξίας 22 εκατομμυρίων δολαρίων, του Κάρλο Πόντι διαθέτει μια ιστορία γεμάτη αστέρες του κινηματογράφου Ο Ιταλός παραγωγός ταινιών ζούσε εκεί τη δεκαετία του 1950, πριν γνωρίσει τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό. Η ιδιοκτησία αυτή, που εκτείνεται σε 1.300 τετραγωνικά μέτρα, βρίσκεται μόλις 10 λεπτά από το Κολοσσαίο. Ο Πόντι φιλοξένησε εκεί τους μεγαλύτερους αστέρες του κινηματογράφου της εποχής, όπως τον Άντονι Κουίν και τον Κερκ Ντάγκλας, αλλά και σκηνοθέτες όπως ο Φεντερίκο Φελίνι και ο Βιτόριο ντε Σίκα.

Μετά τον γάμο τους με τη Σοφία Λόρεν, της υποσχέθηκε «το πιο όμορφο σπίτι στον κόσμο» -και πράγματι ήταν. Η βίλα περιβάλλεται από ένα πάρκο αιωνόβιων δέντρων και διαθέτει εκπληκτικά στοιχεία διακόσμησης που χρονολογούνται πριν από 2.000 χρόνια. Ολόκληρη η έκταση περιλαμβάνει μια διώροφη κύρια βίλα 680 τετραγωνικών μέτρων και ένα ανεξάρτητο κτίριο 600 τετραγωνικών μέτρων. Η κύρια βίλα χτίστηκε τον 19ο αιώνα πάνω στα ερείπια ενός λατομείου βασάλτη, που χρησιμοποιούνταν από το 312 π.Χ. για την εξόρυξη του υλικού κατασκευής της διάσημης Αππίας Οδού. Στη συνέχεια, τροποποιήθηκε πολλές φορές τη δεκαετία του 1950 και αποκαταστάθηκε πλήρως από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη της, ο οποίος την αγόρασε από την πρώτη οικογένεια του Πόντι τη δεκαετία του 1980.

Μία από τις τρεις προσβάσεις στην κύρια βίλα, από το επίπεδο του κήπου, οδηγεί σε ένα δωμάτιο με θολωτή οροφή από σκυρόδεμα και αρχαία ρωμαϊκά ψηφιδωτά πατώματα. Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Alberto Sordi αποφάσισε να γυρίσει την αρχική σκηνή της ταινίας του «Un Tassinaro a New York» σε αυτό το δωμάτιο.

Οι κύριοι χώροι διαβίωσης, προσβάσιμοι μέσω ανελκυστήρα, περιλαμβάνουν πέντε υπνοδωμάτια με δικά τους μπάνια και μια βιβλιοθήκη με έναν χειμερινό κήπο.

Πηγή: grace.gr